@dabo, ja vind ik nu achteraf ook, ze waren beetje afgezakt tijdens het los in de wei maja. En ik klom erop gaat zn meisje erachteraan met de longerzweep, ik zat er nog maar half op haha
@samsie dacht ik al, die van mij heet eigenlijk Uno Ricardo (:
espritje
Geplaatst: 22-12-11 16:45
Vandaag zijn we naar de binnenbak van de rijvereniging geweest. was meteen een mooie oefening voor spriet, want die heeft een hekel aan de trailer. foto's zijn niet geweldig, maar het geeft een beeld!
Dabo
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-11 10:35
Je hebt sprietje toch lekker aan het lopen, ondanks de trailerrit, en de vreemde binnenbak!
maar het meest draver :p! Haha vandaag heerlijk gereden met roi boy begin zijn rijden en galop weer steeds meer op te pakken weer (tijdrustig aan gedaan)
Hebmezelf alleen gisteren weer verdraait dus geloof dat 1 of meer ribben weer fout zitten. Net nu het de goede kant op leek te gaa n...
Gaan jullie nog iets speciaals doen met oud en nieuwe jaar dag?
Met Bella sluit ik het jaar af met een les, heb er zin in! Savonds thuis, en halverwege de avond gaan we naar mijn man's moeder, om oud en nieuw te vieren. Zijn zus is er dan ook, gezellig! Jij?
paardje rijden denk nog ff combi buitenrit en bak dressuuren dus nog ff langs me stage denk ik en daarna wachten tot vuurwerk dus aardig lang.. En dan KABOOM tess met der sterretjes wand sterretjes zijn wel cool! En verantwoordelijk
Miepie77
Geplaatst: 30-12-11 22:25
morgenochtend vroeg uitgebreid de honden uitlaten, hoop dat de knallen dan nog meevallen, dan naar de super nog wat halen en dan smiddags lekker naar de paarden, waar die staan word niets afgestoken dus kan heerlijk rijden en dan savonds voor de buis, vroeger stak ik wel altijd vuurwerk af maar een van mijn honden is echt panisch dus blijf nu braaf binnen en kijk er gewoon naar
mijn katten maken er gelukkig niet veel van het vuurwerk. Die rooie vroeger wel, werd al panisch van onweer... maar nu kijkt ze niet op of om als er hier onder het raam een vuurwerkbom afgaat! Dus wij kunnen met een gerust hart op visite.
vandaa heerlijk gereden morgen ook lekker les krijgen hij gaat zo goed nu opeens
LoveXenH
Geplaatst: 01-01-12 21:14
Dit is mijn verzorgpaardjes ze heet Turbo als ik het goed heb is ze 8 jaartjes oud nu ongeveer 3 jaar onder het zadel maar nooit echt helemaal doorgereden, ze nooit afgekeurd voor de draf-sport,maar haar eigenaren hebben haar van de baan gehaalt omdat ze al heel lang een paard zochten en met haar direct een klik hadden. omdat haar eigenaar een tijdje geleden rugklachten kreeg en dus moest stoppen met rijden ben ik verder gegaan waar zij ooit mee begonnen was. Hier een paar foto's dit zijn foto's van toe ik net op d'r reed en ze dus de galop hulp niet snapte en ze alleen met d'r hoofd zo hoog mogelijk in de lucht wilde lopen, ik zet later wel foto's erop van de wedstrijd die ik op haar heb gereden en nog meer recente foto's
Foto's zijn een beetje onduidelijk en klein eerdaags betere