Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:Pikeur reed ook heel taktisch - er was tijd en ruimte genoeg om te wachten met aan te zetten voor de eindsprint. Ook als dat andere paard niet gesprongen had, had Madness denk ik best nog wat reserve over gehad om 'm te kloppen. Paard sprong ook niet voor niets, die was te vroeg begonnen met versnellen en had de pijp leeg.
Koper schreef:Madness heeft nu een paar koersen gelopen. Merken jullie aan hem dat hij "aan" gaat als hij op een drafbaan komt? Zo van dat hij doorheeft dat hij voor het echie aan het werk gaat tegen andere goede paarden waar hij aan mag laten zien wie de beste is?
Martie schreef:Ja, dat was wel even te zien![]()
Heb jij zelf wel eens op een sulky gereden, Janoek? Lijkt me een totaal andere ervaring.
Martie schreef:Voor het eerst live gekeken maar wat was dat spannend!
Prachtige start, ingehaald, toch gewonnen, wow! Wat heeft Madness veel geleerd! Toen ik hem bij het losrijden even zo fel met zijn hoofd zag schudden hield ik mijn hart vast maar in de koers hield hij super vol. Gefeliciteerd![]()
![]()
Vraagje: ik zag de pikeur aan het eind een paar keer erg met zijn lichaam bewegen, wat doet hij dan precies en waarom? Heeft het met balans te maken?