Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
cyclo86 schreef:hahahaha ach ja moet er altijd wel om lachen
iig sneller complimentjes wnat je doet het altijd goed imers een draver kan nooit goed lopen
het altijd en eeuwige:
WOW jou paard springt makkelijk aan in galop voor een draver
ook altijd zo n dooddoener, ach ja als wij zelf maar beter weten he
Liannee_91 schreef:nee, oke. heb ook nooit gezegd: alle dravers zijn bang voor de zweep omdat ze er mee gemept worden, vroeg me alleen af waar het vandaan kwam, warrie is al bang als ik een lang stro sprietje in mijn handen heb, dan gaan zijn oortjes al zielig opzij en kruipt hij in hoekje van de stal. zal hij er wel nare ervaringen mee gehad hebben ofzo
Solleke_Noah schreef:Aangezien hier de draverkenners bij elkaar zitten heb ik een vraag voor jullie. We hebben net een draver in de opvang gekregen (zie onderschrift voor zijn advertentie), hij heeft vroeger nog gekoerst (met karretje geloof ik). Eigenlijk weten we er erg weinig van maar het was een spoedgeval dus hebben we hem zonder veel vragen opgevangen. Echter merken we de laatste dagen dat hij zijn voorbeen steeds raar plaatst (zie onderstaande foto). Een vrijwilliger merkte op dat haar draver dit ook had, en dit wijst op sleet van de renbaan? Ik ben totaal onbekend met dravers dus als jullie dit zo direct herkennen.... Paard is er nog maar enkele dagen dus hoefsmid ed die komen nog als hij wat meer gewend is, aan hem gaan we het ook even navragen.
joychucky schreef:ehm.. misschien domme vraag, maar wat denk je dat die handelaar er mee doet? Als grasmaaier in zijn tuin zetten..? Misschien had je er beter voor kunnen kiezen dit paard in te laten slapen, dan had je wel zeker geweten dat er geen ongelukken zouden gebeuren....Ik heb ook een draver gehad, van edith in Oudesluis.
Zij was heel aardig en het paard in het begin ook.
Naardat ik de mery had ingereden ging er iets in haar hoofd mis.
Misschien is ze gevallen of ze heeft een hersenbloeding gehad.
Ze begon te slaan en te bijten.
ik heb haar aan een handelaar moeten brengen.
Ik wou haar ook niet door verkopen!Zodat er iemand anders mee gaat verongelukken
Heel spijtig maar misschien wel de beste keuze.
Dit vond de veearts ook!