koerser schreef:hoe moet je zo'n plaatje voor je tekst doen????en dingen over je eigenschrijven??
Rechtsboven bij 'User Control Panel'

als je dat bdoelde tnminste

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
koerser schreef:hoe moet je zo'n plaatje voor je tekst doen????en dingen over je eigenschrijven??
koerser schreef:er is zondag ee paard doodo gegaan tong was niet goed vast gemaakt had zijn tong in geslikt ik kon het niet aan zien
Ronald1982 schreef:Dat de paarden bij steeple over heggen/hordes moeten springen en bij gewone rensport niet.
Hoeveel % het is valt, hoe goed je ook in wiskunde bent, niet te zeggen als je het totaal aantal paarden niet weet. Dat 370 veel klinkt, en in mijn ogen ook veel is ben ik met je eens. Of het TE veel is, dat is een andere vraag. Elke dode is er natuurlijk 1 teveel maar zowel voor paard en jockey geldt dat dat het risico is van het vak, al kan de paard de keuze voor het vak natuurlijk niet zelf maken.
Verder ga ik helemaal mee in de kijk hierop van Nina_rex op de vorige pagina
play_coy schreef:daar gaan we wééér, jezus mensen houd toch eens een keer op met dat gedoe over rensport, steeple chase.. ik zeg ook niet dat t ongevaarlijk is, maar dit is al vaak genoeg gezegt allemaal, waarom worden dit soort topics steeds weer gemaakt??
Clyde schreef:Ik vind dat je ,in welke tak van de sport dan ook, geen gevaarlijke risisco's moet nemen. Ik laat mijn paard ook geen 120cm springen als ik weet dat hij 70 cm haalt. Bij wijze van spreke dan.
Dus welke vorm je ook beoefent, gebruik je verstand.
Denk daarbij om het welzijn van je dier en jezelf. Zo blijven de gevaren beperkt.
play_coy schreef:daar gaan we wééér, jezus mensen houd toch eens een keer op met dat gedoe over rensport, steeple chase.. ik zeg ook niet dat t ongevaarlijk is, maar dit is al vaak genoeg gezegt allemaal, waarom worden dit soort topics steeds weer gemaakt??