Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mango schreef:heel veel succes !!!!
SaintAissa schreef:En ook Au Vol Del Sol start dus op Duindigt en niet in Ghlin.....
flipperJonk schreef:meest diervriendelijke sport : de rensport ! de paarden krijgen een super verzorging, en doen wat ze het liefste doen ; hard lopen. Ook met een steeplechase en / of hordenren heb ik geen probleem. De paarden vinden het prachtig. De enige reactie die de trainers geven op de BBC is "I hope he comes back save and sound" ... dat heb ik een manege- eigenaar nog nooit horen zeggen als er een beginner een uurtje op een versleten rug gaat hobbelen ....
SaintAissa schreef:Jennietje,
ff een vraagje: hoe oud ben je eigenlijk?
Just wondering.....
Citaat:meest diervriendelijke sport : de rensport ! de paarden krijgen een super verzorging, en doen wat ze het liefste doen ; hard lopen. Ook met een steeplechase en / of hordenren heb ik geen probleem. De paarden vinden het prachtig. De enige reactie die de trainers geven op de BBC is "I hope he comes back save and sound" ... dat heb ik een manege- eigenaar nog nooit horen zeggen als er een beginner een uurtje op een versleten rug gaat hobbelen ....
Cowgirl schreef:Citaat:meest diervriendelijke sport : de rensport ! de paarden krijgen een super verzorging, en doen wat ze het liefste doen ; hard lopen. Ook met een steeplechase en / of hordenren heb ik geen probleem. De paarden vinden het prachtig. De enige reactie die de trainers geven op de BBC is "I hope he comes back save and sound" ... dat heb ik een manege- eigenaar nog nooit horen zeggen als er een beginner een uurtje op een versleten rug gaat hobbelen ....
En dat is nog eens een goede binnekomer zeg
plagom schreef:
Helemaal mee eens!
Ow en Daniel: Leuke avatar trouwens!![]()
Groetjes Masja