Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) . Maar nu liep hij wel zo weer!
)
. Hier gaan we dus nog mee aan de slag en kijken wat werkt voor Kliko
!
. Daarom waren we zo blij dat hij het laatste stuk uit zichzelf ging knokken om te winnen, je ziet ook dat de rijder niets hoeft te doen qua aansporing.
. Vooral in de slowmotion moet ik erg lachen om zijn hoofd, ik heb ze bij ons zelden zo over de finish zien komen 
. Bij de huldiging zie je goed waarom we Kliko een springteugel hebben opgedaan, zodra hij in galop sprong deed hij eigenlijk hetzelfde, hij kan enorm gooien met zijn hoofd. Nu hij een springteugel aan heeft kan hij niet meer zijn hoofd zo enorm gooien en daarom loopt hij veel sneller weer in draf als hij in galop springt.

. 

.
.
Linde99 schreef:Wat een leuk en leerzaam topic! Heel leuk dat je het allemaal zo uitgebreid uitlegt en deelt hier op Bokt. Heb jouw topic over je jaarling ook doorgelezen, heel interessant hoe de opleiding gaat. Helaas een heel verdrietig einde, greep me echt aan![]()
In ieder geval van harte met de overwinning!
.
. Dit soort foto's helpen mij weer om te beseffen dat voor jezelf zorgen ook belangrijk is omdat je anders jezelf liever niet op Bokt zet
! ruitje schreef:*knip*
Qua bit heeft Kliko een gewoon trensje in. Het is vooral veel leerwerk op zijn hoofd
goed om te weten waar hij voor is! ik vind hem er vooral gaaf uit zien ook eigenlijk, zo met alles er op en er aan is het best veel leer inderdaad maar ik kan mij ook voorstellen dat zoiets ook 'gewoon' fraai zou kunnen zijn, een beetje zoals hoe anderen er soms een hoofdsieraad van maken