wat is der tegen woordig mis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:18

Celiien schreef:
Wauw ts knap hoor je zoveelste topic dat je mensen over je heen krijgt! Toch wel een applausje waard

Anyways, even voor de duidelijkheid

Heel leuk dat je een draver hebt! Zit jij nu allene niet Zwaar af te geven op t dravers die van de baan komen? Want dan zou je 'er nooit een gekocht hebben' ? Wat is er mis met een draver, zeg ik dan ;)

Voor de 10e keer dat ik je dir vertel. Ja je hebt een draver, ja je paard lijkt op wend draver en ja je draver heeft een dravers-draf. Is daar iets mis mee? Nee! Want zo als dravers hun rasspecifieke dingen hebben, hebben fjorden en Haflingers etc dat ook. Zoiets heet kenmerken van het ras.

Maar ga nu in godsnaam is werken aan hoe je dingen oppikt van anderen. Mens het lijkt qel alsof de hele wereld jou aanvalt, en dat kan ik van een 12jarige nog wel ergens begrijpen maar van een 19jarige? Zou eens heel snel hulp daarbij zoeken!

En voor t geval t topic straks weer gesloten wordt;
Ik heb geen(ik herhaal GEEN) zin in weer ellenlange pb's, stuk of 10 achter elkaar, waarin je alsnog je gelijk probeert te halen maar dit niet kan omdat je topic op slot is. Hij gaat namelijk met een reden op slot.

_/-\o_ TS lees dit goed na, echt.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:21

valerie2012 schreef:
michelle___ schreef:
Met dravers is niks mis...
Ze liggen voor een prikkie op de markt, ze hebben alleen veel moeilijke punten, oa galop.
Wilt niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn, ik persoonlijk zie er niks in. Maar dat jij gelukkig bent met je draver, en een ander er niet voor kies hoef je je niet zo over op te winden hoor... Daar heb je alleen jezelf mee.

Mijn heeft nooit moeiten met de galop hoor alleen als heel gespannen is maar dan lukt zo wat niets. En mijn was geen prikkie hoor. Dravers heb ook in verschillende prijs klassen.

Koersdravers zijn duur idd.
Anders ben je gewoon opgelicht ;) !

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:21

Celiien schreef:
Naja als jij meer dan 1500,- heb betaald coor je toen onbeleerde draver ben je zwaar afgezet :') maar dat is weer een ander verhaal :=

gaat jou toch niets aan wat we der voor betaalt hebben maar we zijn zeker niet afgezet hoor. En der staan ook jongen kwpn voor prikkie tekoop.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:23

valerie2012 schreef:
Celiien schreef:
Naja als jij meer dan 1500,- heb betaald coor je toen onbeleerde draver ben je zwaar afgezet :') maar dat is weer een ander verhaal :=

gaat jou toch niets aan wat we der voor betaalt hebben maar we zijn zeker niet afgezet hoor. En der staan ook jongen kwpn voor prikkie tekoop.

Maar met een KWPN heb je veel minder complicaties.
En je zegt zelf dat je er niet te weinig voor hebt betaal, als het ons niets aan gaat zeg dat dan ook gewoon niet.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:23

valerie2012 schreef:
michelle___ schreef:
Met dravers is niks mis...
Ze liggen voor een prikkie op de markt, ze hebben alleen veel moeilijke punten, oa galop.
Wilt niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn, ik persoonlijk zie er niks in. Maar dat jij gelukkig bent met je draver, en een ander er niet voor kies hoef je je niet zo over op te winden hoor... Daar heb je alleen jezelf mee.

Mijn heeft nooit moeiten met de galop hoor alleen als heel gespannen is maar dan lukt zo wat niets. En mijn was geen prikkie hoor. Dravers heb ook in verschillende prijs klassen.

Koersdravers zijn duur idd.
Anders ben je gewoon opgelicht ;) ![/quote]

Nou mijn heeft nooit gekoerst dus. EN wij zijn niet oplicht wij hebben daar goed voor op gelet. Wij zijn geen groentje der in en wij zorgen wel wat we niet oplicht worden.

heidy_wilco

Re: wat is der tegen woordig mis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:24

Als je geen groentje bent, gedraag je dan ook niet als een groentje...

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:24

Ze vraagt toch niet WAT je betaald hebt of wel soms?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:24

valerie2012 schreef:
Celiien schreef:

Maar met een KWPN heb je veel minder complicaties.
En je zegt zelf dat je er niet te weinig voor hebt betaal, als het ons niets aan gaat zeg dat dan ook gewoon niet.[/quote]

ik zeg ook niet wat we de voor betaalt hebben.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:25

1. Vraag ik wat je hebt betaald?
2. Eis ik dat je moet zeggen wat je hebt betaald?
nee dus. Alleen in de HUIDIGE MARKT zijn DRAVERS over het ALGEMEEN goedkoop. GEKOERSD OF NIET. BELEERD OF NIET
Nu duidelijk? Of moet ik volgende keer een groter lettertype pakken? Wat ben jij een selectieve lezer zeg godsamme..

En ja, KWPNers zijn ook goedkoop tegenwoordig.. Shetjes zijn gratis af te halen en fjorden/Haflingers zijn ook niet duur. Wat is je punt?

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:25

valerie2012 schreef:
En als niet met dravers heb waarom zit dan bij draf en rensport.

Heb het even meerdere keren moeten lezen maar ik denk dat ik het nu toch ontcijfert heb wat hier staat.

Waarom zou iemand hier niet mogen komen dan, draf en rensport daarin zitten niet alleen dravers?[/quote]

Nee weet ik ik zeg ook niet dat niet mag komen. Maar dravers is niets mis mee. En engels volbloed ook niet.[/quote]

En met Haflingers, Tinkers, Fjorden en Friezen wel dan ?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:26

Esmeej333 schreef:

Nee maar ze noemt wel een bracht omdat ze denkt dat het een slecht paard is met slecht ouders. En omdat het draver is zal je der wel minder voor betaalt hebben dat slaat dus nergens op. Der staan zat ander voor prikkie te koop ander rassen.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:27

Hoef ik niet eens te weten, dus dring je niet zo op aub.
Ik zeg alleen, heb je er meer als €1500,- voor betaald, ben je voor de gek gehouden.

Als je weet wat je koopt, waarom koop je dan een draver?

En lekker boeiend of die heeft gekoerst ja of nee? Het is en blijft een draver, en die worden niet doorgefokt als dressuurpaarden net als de haflingers tegenwoordig.

heidy_wilco

Wat is dit een heerlijk bakje vla zeg!
Voor de nieuwschierigen onder ons: Dubbelvla aardbei-vanille.

michelle___

valerie2012 schreef:
Esmeej333 schreef:

Nee maar ze noemt wel een bracht omdat ze denkt dat het een slecht paard is met slecht ouders. En omdat het draver is zal je der wel minder voor betaalt hebben dat slaat dus nergens op. Der staan zat ander voor prikkie te koop ander rassen.

Jij hebt t hier over dravers dus begin niet steeds over andere rassen om steun te zoeken.

Celiien

_O- waar heb ik in godsnaam gezegd dat je paard slecht is incl slechte ouders _O-

Eske_B

valerie2012 schreef:
Esmeej333 schreef:

Er staat NERGENS iets over een slecht paard met slechte ouders, dat maak je er toch echt zelf van.

_Dracarys

Ik heb niks met dravers, komt door het uiterlijk en het dravers-loopje. Ieder zijn smaak.
Maar wat wil je eigenlijk horen van iedereen nu ? :')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:28

heidy_wilco schreef:

Wat heb je ervoor betaald? Een euro?

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:28

heidy_wilco schreef:

Lekker !! :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:29

Ts ff serieus... Kick jij hierop ofzo? Mensen tegen je in het harnas jagen? Anders mag je serieus ergens op worden genomen want dit is echt niet gezond :') dingen verdraaien, alleen je eigen waarheid geloven := ?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:30

Zolang de draver zich niet minderwaardig voelt als ie naast een haflinger in de wei staat, is er niets aan de hand :+

Ik vind een draver alleen leuk als ie koerst.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:31

Ik heb t bonnetje: 79 cent :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:31

Das een goedkoop bakje vla! Hoop dat die zich niet minderwaardig voelt :))

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:32

heidy_wilco schreef:
Ik heb t bonnetje: 79 cent :D

:(:) toch wel Campina?
Anders hoor je er niet bij.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:32

Celiien schreef:
Das een goedkoop bakje vla! Hoop dat die zich niet minderwaardig voelt :))

:')

Wat een vermaak zo op de vrijdag avond, the voice is er niks bij.