Wauw ts knap hoor je zoveelste topic dat je mensen over je heen krijgt! Toch wel een applausje waard
Anyways, even voor de duidelijkheid
Heel leuk dat je een draver hebt! Zit jij nu allene niet Zwaar af te geven op t dravers die van de baan komen? Want dan zou je 'er nooit een gekocht hebben' ? Wat is er mis met een draver, zeg ik dan

Voor de 10e keer dat ik je dir vertel. Ja je hebt een draver, ja je paard lijkt op wend draver en ja je draver heeft een dravers-draf. Is daar iets mis mee? Nee! Want zo als dravers hun rasspecifieke dingen hebben, hebben fjorden en Haflingers etc dat ook. Zoiets heet kenmerken van het ras.
Maar ga nu in godsnaam is werken aan hoe je dingen oppikt van anderen. Mens het lijkt qel alsof de hele wereld jou aanvalt, en dat kan ik van een 12jarige nog wel ergens begrijpen maar van een 19jarige? Zou eens heel snel hulp daarbij zoeken!
En voor t geval t topic straks weer gesloten wordt;
Ik heb geen(ik herhaal GEEN) zin in weer ellenlange pb's, stuk of 10 achter elkaar, waarin je alsnog je gelijk probeert te halen maar dit niet kan omdat je topic op slot is. Hij gaat namelijk met een reden op slot.