Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:ponyrennen is idd wel leuk alleen ik wil ook jockey worden en ben dan naar zon stal geweest en die zeiden: ponyrennen om later jockey te worden is net als met een mini autotje op de grond rijden als je later auto racer wil worden.
classic_life schreef:het gaat niet zozeer om de lengte dames, het gewicht en je talent is het enige wat telt...
ik ben 1.73 en ga hier binnenkort weer in koersen rijden. Ben trouwens niet de enige hier in australie die zo lang is en in de koers rijd. Het enige nadeel is dat je soms erg hard voor moet werken om je gewicht te bereiken, terwijl een kleiner/lichter persoon de avond voor de race nog even een lekkere maaltijd kan eten.
noomie1 schreef:sorry dat ik het zeg, maar dit slaat natuurlijk nergens op!
Ik rijdt ook in de ponyrennen en als ik zie wat ik dat jaartje in de ponyrennen allemaal geleerd hebt dat is niet normaal!![]()
Dus deze zin vind ik niet helemaal aan de orde!Citaat:ponyrennen is idd wel leuk alleen ik wil ook jockey worden en ben dan naar zon stal geweest en die zeiden: ponyrennen om later jockey te worden is net als met een mini autotje op de grond rijden als je later auto racer wil worden.
xkimmie schreef:Ik ben er nog niet natuurlijk, maar ben wel trots op wat ik tot nu toe bereikt heb.
Ja klopt Yvonne in Nederland denken ze indd meestal: Ja weer een pennymeisje met een droom. Ach ja wat maakt het uit. Ik zit nu lekker hier in Engeland
kyrkelover schreef:Dat is ook het grote probleem Tineke.
Niemand neemt je serieus en hier in Nederland doet ook niemand echt de moeite om mensen wat te leren etc.
TinekeHorses schreef:@kyrkelover: Klopt, je moet er hard voor knokken al wil je iets bereiken.
@xkimmie: Hoe was het op de BRS? Was het wat je ervan verwacht had? Wat heb je precies gedaan?
edit: Oh, ik zie dat je de 9 week foundation course hebt gevolgt. Gaaf! Is dat nou echt een opleiding voor beroepsjockey?