Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kyrkelover schreef:Maar jha dan hebben we nog wel mensen nodig die hieraan mee willen doen, maar het begint mij meer en meer op te vallen dat de meeste mensen in de draf en rensport hard blèren, maar niks uit voeren.
Hier baal ik toch wel van krijg een beetje het idee of iedereen de sport ook echt naar beneden aan het halen is.
ziyadah schreef:In 2007 is er geloof ik maar één jockey vanaf gevallen (las ik in het jaaroverzicht, verbeter me maar als ik het fout heb), en die had ook niks ernstigs. .
... won diezelfde koers nog wel
Nog gefeliciteerd!
won met 7 lengte ofzo!
). Major heeft hem 2 of 3x gelopen.kekavo schreef:Ja, de Cesarwich ken ik (nooit gezien). Major heeft hem 2 of 3x gelopen.
Haha, dat je daar een gekneusd ego door opliep, kan ik me voorstellen. Maar ja, je was niet de eerste die viel, en zeker niet de laatste. kan iedereen gebeuren met welk paard ook. En zeker in jullie rijstijl, met van die korte beugels. ik heb echt heel veel bewondering voor hoe julliezo ooit kunnen blijven zitten op een paard.
Ik heb ooit, ik geloof in Seabiscuit, eens een vergelijking gelezen. Van hoe het is om als jockey op een paard te rijden. Het werd vergeleken met staan op de ballen van je voet, op het dak een auto met vierkante wielen, die met 80 km per uur over een hobbelig zandweggetje scheurt.
Nou, ik die het jullie niet na! Petje af!
3x? meen je dat, Play-Coy?