Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was vd week met een warmbloed gaan springen voor m'n brevet. pff geef mij toch maar een EV hoor
Ik heb gister ook weer gesprongen met Top Cat.
Laten we het er maar op houden dat we allebei nog een hoop te leren hebben, hahaha. We zijn nog niet zo goed in het inschatten van afstand.
Maar springen kan ie wel, en stoppen zal hij niet!
. Een enkele sprong gaat nog, die 4 keer achter elkaar ook maar een parcours wordt ie erg fanatiek van. Heeft ook hindernisrennen gedaan en dat zit er blijkbaar nog in
. Dressuurmatig gaat hij steeds beter dus hopen dat dat ook van goede invloed is. Springen kan hij dus als de beste, nu nog een beetje tempo controle

Echt zo'n 'net wel, net niet'-je.
. Hij moet het toch zeker gewend zijn. Neem aan dat ie naar de races ook de wagen op moest.
en hebben we hem een paar minuten laten staan, lekker eten gegeven en er weer vanaf, met trillende benen
. Dat was genoeg. Van het weekend nog een paar keer en dan hopen dat ie het niet meer eng vindt. En anders nog langer oefenen. Ik heb geen haast.
(methode van Annemarie van der Toorn). Ik zou eens kijken of ik die online kan plaatsen.
(want we kunnen niet naar elk concour hekken meenemen haha). Met behulp van de methode van Dorien Proos gaat hij zonder dwang/geweld de trailer in
!
Zes uur durende puzzeltocht te paard. De najaarsrally, gehouden in oktober, hadden we gewonnen... Eens zien of we ook de voorjaarsrally op ons naam kunnen schrijven.