Ik twijfelde heel erg omdat het twee weken terug met het rijden we gewoon in een dipje zaten. Nu deze week gaat het weer goed dus we proberen het gewoon. Niet geschoten is altijd mis
Wat gaan jullie dit weekend doen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb een oud-fokmerrie overgenomen waar ik al een aantal maanden mee aan het omklooien was. Ze is nu 17 en compleet uit vorm
en we gaan lekker door met waar we al mee bezig waren. Grondwerken en een beetje aanprutsen. De eerste baantjes onder het zadel zitten er inmiddels op, en ik denk dat ik haar morgen eens aan de hand mee naar buiten neem. 

het is een buffel
Ik ben 1.70, zij is qua schofthoogte wel 1.65 volgens mij, maar ook gewoon heel massief. Maar zó gevoelig, echt heerlijk.
). Die laatste is ook echt enorm groot en bestaat uit meerdere diktes. De ogen van de dierenarts werden ineens heel groot toen ze tussen Mattie z'n benen voelde.
Ze heeft een echo van de diktes gemaakt, en vanuit die op de borst een nieuw biopt genomen. Die is weer opgestuurd naar het lab voor onderzoek.
Mattie had al voor binnenkomst de bijnaam "bultenpaard" van ze gekregen, dus ik wist direct dat de DA goed was ingelezen.
Het trailerladen hebben we al jaren niet meer gedaan, dat ging in één keer goed zowel vanaf huis als vanaf de kliniek. Op het terrein was hij ontzettend relaxed, maar wel attent op zijn omgeving, heel rusting tijdens het onderzoek... gewoon alles wat je je als eigenaar kan wensen.
Dus dat zijn we nu aan het bestrijden, en hij komt voorlopig zijn stal even niet meer in. Hoeft gelukkig ook niet, ze staan lekker op het land. En eventueel kan hij nog een andere box in mocht het nodig zijn. Hij is nu een paar dagen niet in zijn box geweest en heeft geen jeuk meer.
Maar het is ook wel even fijn om het van me af te kunnen schrijven eigenlijk. 

marley93 schreef:Het staat wel heel mooi.

Fingers crossed dat dat ook het geval is.