Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NienkeV1994 schreef:Ja, heeft de mijne ook. Mijn hoofdstel is full omdat cob echt te kort is voor zijn hoofd, daar kon geen bit aan. Maar zijn halsters zijn wel cob bijvoorbeeld. Ben lang bezig geweest om een goed hoofdstel te vinden
darkadia schreef:Hier hangt het af van merk en pasvorm, soms cob, maar meestal maat full qua hoofdstel. Halsters wel maat cob
immanuela29 schreef:Over de maat hoofdstel; geloof het of niet maar ik zit meestal bij de extra full![]()
Super onhandig want meestal zijn er geen mooie extra full hoofdstellen te koop. De reden van extra full is omdat haar hoofd groot is en daarnaast is haar hoofd bij haar neus enorm breed van achter uit het niets. Het is heel vreemd en super vervelend met passen altijdFull past ze bij sommige hoofdstellen wel, maar bij bijv. de micklem had ik een extra full.
bitfitter lijkt mij ook een goed idee Dandy! Alleen heb er letterlijk geen tijd voor. Zadelmakers zijn al moeilijk in te plannen. (Die mensen kunnen nooit zeg) laat staan bitfitters.
Ik ga ooit eentje zoeken, maar tot die tijd kan ik nog lekker bitloos rijden
![]()
En super leuk dat jullie meer springen! Laat ook gelijk foto's zien van het crossen! Lijkt mij ook zo gaaf om dat ook ooit te doen! Maar we willen eerst gewoon beter springen en ik heb daarom besloten me lekker te focussen om het dressuur!
Oeeh ik heb ons trouwens opgegeven voor nog een dressuurwedstrijd in Tolbert wat er zo gaaf uit ziet![]()
Zondag gaan we weer een online proefje opnemen. (Want ik moet er nog eentje rijden, aangezien ik er al voor betaald had.) Dus spannenddd