Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharonaa_ schreef:Hoe zijn je proefjes gegaan immanuela29?
Molfre schreef:Hebben jullie ook ervaring met Dravers met een enorme ''stijve'' nek? Hij begint eindelijk los te laten in de vorm van een lager gedragen hoofd, maar inbuigen met zijn nek is er nog absoluut niet bij. We gaan vaak binnenstebuiten de bocht door in de bak. Het wordt langzaam beter, maar hij vindt het zo moeilijk.
Wat ik nu doe is dat ''binnenstebuiten'' gevoel gebruiken en hem vervolgens de kant op sturen waar hij naartoe kijken, maar dit moet toch op een andere manier kunnen? Hebben jullie hier tips voor of ervaring mee?
JackieT schreef:Hier gaat het rijden niet zo best, nog steeds opzoek naar een goed bit ook. Buiten gaat alles prima, maar in de bak is ze heel onrustig. Ze probeert wel mijn hand te zoeken, maar vervolgens zet ze het op het rennen en gaat ze met haar hoofd gooien. Had hoop dat er iets mis was met de tanden, maar de tandarts is geweest en daar was niks mee. Zadel ligt prima.
Iemand tips om dit op te lossen? Of tips voor een fijn bit?
corine1981 schreef:Ik heb een Myler, level 1. Daar loopt ze lekker op te kauwen, het spelen wordt steeds minder.
Met proefrijden weet ik nog wel dat ik haar heel erg met het bit bezig vond, dat heeft ze nu vrijwel niet meer.
Maar dat is wel de reden dat ik ook voor bitloos ging in eerst instantie.
Nu is echter mijn doel om haar eerst rijtechnisch wat beter voor elkaar te hebben voor ik weer terug ga naar bitloos (in de bak dan).
corine1981 schreef:Zo Darkadia, die zit lekker in zijn spieren achterop!