Ze hebben een keer problemen gehad met de database geloof ik. Mijn oudste paard (31) heeft al haar verrichtingen op 1 januari 1970 gelopen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Leuk! Succes alvast. Jammer dat het op een maandag is, voor de meesten vermoed ik gewoon een werkdag. Is dat in Duitsland een vrije dag?
pien_2010 schreef:In Frankrijk heeft iedereen vrij want is dag van de arbeid. Er zijn overal leuke dingen te doen. In Nederland is het nooit een vrije nationale dag geweest dat te maken had denk ik, met 30 April koninginnen dag (verjaardag Juliana en haar dochter beatrix die de dag om haar verjaardag te vieren aanhield).
Koper schreef:Ik vind die Nesaia interessant. Voor zover we er wat over kunnen zien is dat een snelle. Met al net zo´n beknopt overwinningenoverzicht als Madness.
Ibbel schreef:Koper schreef:Ik vind die Nesaia interessant. Voor zover we er wat over kunnen zien is dat een snelle. Met al net zo´n beknopt overwinningenoverzicht als Madness.
Daarvan denk ik dat dat paard vermoedelijk vaker in andere landen dan Duitsland is gestart. Als het dier uit e Vogezen komt bv kan starten in Frankrijk een goede (en lucratieve) keuze zijn. Prijzengeld daar is een stuk hoger, voor zover ik weet.