Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marley93 schreef:Ik vind dat ook altijd wel interessant trouwens; wij willen altijd maar dat ons paard het met de hele kudde goed moet kunnen vinden (Wat logisch is), maar net als bij mensen is het zo dat sommigen een klim hebben en anderen totaal niet. En ook hoe snel een paard een klik met een ander heeft verschilt weer per paard.
corine1981 schreef:marley93 schreef:Ik vind dat ook altijd wel interessant trouwens; wij willen altijd maar dat ons paard het met de hele kudde goed moet kunnen vinden (Wat logisch is), maar net als bij mensen is het zo dat sommigen een klim hebben en anderen totaal niet. En ook hoe snel een paard een klik met een ander heeft verschilt weer per paard.
Helemaal mee eens hoor en ik denk ook dat hoe groter de groep is, hoe makkelijker het wordt (mits ze ruimte en eten genoeg hebben).
Maar ja, op pension heb je het niet zelf voor het zeggen natuurlijk, dat is niet anders.
darkadia schreef:Dylan is inmiddels makkelijk en kan overal bij, maar is zeker niet de laagste in rang en met name qua voer kan hij wel gemeen doen naar andere paarden en ze weg jagen bij het hooi (boze blik is meestal voldoende). Toen hij bij me kwam was ie wel een van de laatsten in rang. Bij de stal waar hij gekocht is stond ie met 1 ander vriendje omdat ie in de kudde constant klappen kreeg.
Lusitana schreef:Fijn als je er tevreden af stapt.
Molfre schreef:Tot zijn 18e rib is 41 centimeter. Dus echt heel erg kort. Bij de meeste zadelmakers kan dat toit 16,5'' en daar past mijn achterste niet in