Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flew schreef:Ik heb zojuist even contact gehad met de NDR. De reden dat sommige paarden met een foutieve/fictieve geboortedatum in de database van de RVO staan is volgens degene die ik sprak erin gelegen dat de database van de RVO jonger is dan de paarden in kwestie. Als je de NDR mailt met het verzoek de geboortedatum van je paard te wijzigen in de database van de RVO, maken ze dat voor je in orde.
corine1981 schreef:[ [url=m/3h2DAF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joepie. Ik durfde vandaag weer alleen op te stappen. Helaas kwam ze na de briljante les 2 weken terug toch weer wat in verzet afgelopen weekend na een week niets doen.
Ze vervalt dan in haar nukkige bui. Schudden met het hoofd, in mijn voeten willen bijten, slaan naar mijn been en vaak nog een poging tot steigeren erbij.
Omdat we inmiddels weten dat het echt gedrag is en niets anders geks, zijn we dat gedrag gaan corrigeren (ik was namelijk bang geworden en sprong er liever af, hoezo iets in stand houden) en nu was het vandaag misschien nog een half minuutje klieren, maar toen hield het ook op en konden we gewoon verder.
En ben ik extra trots omdat ik helemaal alleen was
Het is wat met die merries