Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darkadia schreef:Hier had ik draverlief in begin ook standaard in de beschermers wegens aantikken. Inmiddels kan hij prima zonder en gebruik ik ze eigenlijk nog zelden.
Verder gaan we binnenkort verhuizen naar andere stal, dit ivm eigen verhuizing. Heel veel zin in. Komen vlakbij het Gooise natuur reservaat te staan dus heerlijk kilometers ruiterpad en eindelijk de endurance training weer gaan starten
Duplo schreef:darkadia schreef:Hier had ik draverlief in begin ook standaard in de beschermers wegens aantikken. Inmiddels kan hij prima zonder en gebruik ik ze eigenlijk nog zelden.
Verder gaan we binnenkort verhuizen naar andere stal, dit ivm eigen verhuizing. Heel veel zin in. Komen vlakbij het Gooise natuur reservaat te staan dus heerlijk kilometers ruiterpad en eindelijk de endurance training weer gaan starten
Wat leuk! Dan kom je in de regio
Ik sta in Hollandsche rading en woon in Hilversum
corine1981 schreef:Duplo schreef:
Wat leuk, ik sta daar ook vlakbij (Achterwetering) ik rij zo achterlangs naar de hei.... ooit dan, wanneer we aan het zadel toe zijn
Ik zie een draverrit aankomen
Duplo schreef:darkadia schreef:Hier had ik draverlief in begin ook standaard in de beschermers wegens aantikken. Inmiddels kan hij prima zonder en gebruik ik ze eigenlijk nog zelden.