15 minuten op 4 weken valt nog aardig mee Ik hield mn hart met de echte enge sprongen zeker vast hoor! Maar het geeft wel een vertrouwd gevoel als er een DA bij is En ik ben inmiddels ook wel wat gewend met dat beest
Even een paar foto's van mijn eerste FNRS dressuurwedstrijd.. Het stelt allemaal nog niet echt veel voor, maar dat komt nog wel! Let trouwens niet op mijn gezicht.. ik was de hele proef bezig met oooh zeggen, omdat ze telkens wilde galopperen, en dan heb je een draver
Leuke foto's hoor! Maar je laarzen.. zijn jouw benen zo lang, of zakken ze af?
blowdiene
Geplaatst: 24-11-11 20:51
Thanks!
Haha ik zie het ..
Nee die laarzen zijn rubber rijlaarzen.. Degene die ik al vanaf het begin ongeveer heb en ik heb aardig lange benen.. Ik had ook al nieuwe aangeschaft, maar die zijn nog steeds aardig kort
Doe jij fotografie gewoon voor de lol, mang. Of heb je daar ook een studie in gevolgd? Wat voor camera heb je eigenlijk?
Heel leuk hoofdstel!
Yaemyn
Geplaatst: 26-11-11 05:19
Ik heb geprobeerd op een manege draver een dressuur proefje te doen, hij reed heerlijk in de les. Maar eenmaal alleen in de bak tijdens de proef rende hij in draf ontzettend hard, en ik kreeg hem niet netjes terug, dus dat werd geen succes. Ook door dat rennen ging de galop niet goed. Sommige rijden hem met gemak op een wedstrijd, maar andere is hij te sterk voor, waaronder voor mij, toen. (jaren geleden alweer hoor)
mang
Geplaatst: 26-11-11 12:44
blowdiene schreef:
Dankjwel..
Doe jij fotografie gewoon voor de lol, mang. Of heb je daar ook een studie in gevolgd? Wat voor camera heb je eigenlijk?
Heel leuk hoofdstel!
Gewoon voor de lol Wil nog wel een keer een cursus doen maar het zo duur
Pas je op dat je niet wegwaait, Tess! Waaide bijna van het erf af..
apache1
Geplaatst: 27-11-11 14:47
hallo, allemaal,wat voor zadel heb je nu dabo?en rijd het lekker? gisteren heb ik een onderlinge wedstrijd gereden en ik ben tweede geworden met 191 punten.was geen knhs wedstrijd.ik had 15 euro prijzengeld en een rozet.hij viel 1 keer uit de galop,maar meteen hersteld.ik heb er een filmpje van,groetjes http://www.youtube.com/watch?v=qookMFyeolw
Wat goed, Apache!! Gefeliciteerd! Filmpje ziet er ook netjes uit, jammer van je galopje (gebeurt mij nog steeds whaha) en halsstrekken wilde ook niet echt he? (wil die van mij ook niet echt...) Mooie punten!