Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TigerBD schreef:Leuk mareen! vertel eens wat over je draver hoe oud is hij enzo en heb je een foto
Jooorie schreef:Mooie foto mareen. Ik rijd ook dressuur, buitenritten en af en toe maak ik eens een sprongetje. Lekker afwisselend om het leuk te houden voor mij en mn paardje. Ze kan trouwens wel heel hoog en goed springen:D Heeft er nog meer iemand een draver die goed kan springen?
Enneh xsimone ik heb op je topic gekeken. Leuk filmpje, jij en je paard doen het goed. Jammer dat er geen galop op het filmpje stond daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Jooorie schreef:Mooie foto mareen. Ik rijd ook dressuur, buitenritten en af en toe maak ik eens een sprongetje. Lekker afwisselend om het leuk te houden voor mij en mn paardje. Ze kan trouwens wel heel hoog en goed springen:D Heeft er nog meer iemand een draver die goed kan springen?
Enneh xsimone ik heb op je topic gekeken. Leuk filmpje, jij en je paard doen het goed. Jammer dat er geen galop op het filmpje stond daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar.
xsimone schreef:
paxine schreef:Jooorie schreef:Mooie foto mareen. Ik rijd ook dressuur, buitenritten en af en toe maak ik eens een sprongetje. Lekker afwisselend om het leuk te houden voor mij en mn paardje. Ze kan trouwens wel heel hoog en goed springen:D Heeft er nog meer iemand een draver die goed kan springen?
Mijn draver kan ook goed springen,m,n hoogste tot nu toe was 1.20 (en ík vond het dood eng
)
In m,n profiel staan foto's van m,n eerste oefencross van afgelopen zaterdag,was niet hoog maar voor mij een hele overwinning.M,n paard vond het práchtig.....
__Sanne__ schreef:Jooorie schreef:Mooie foto mareen. Ik rijd ook dressuur, buitenritten en af en toe maak ik eens een sprongetje. Lekker afwisselend om het leuk te houden voor mij en mn paardje. Ze kan trouwens wel heel hoog en goed springen:D Heeft er nog meer iemand een draver die goed kan springen?
Ik spring elke week met de draver waar ik op rij!
Gaat eigenlijk best wel goed!
Hebben laatst voor het eerst een wedstrijdje gesprongen, 1 balkje op de dubbel hadden we. Dus was super trots op 'm!
Echt heel hoog springen we niet, meestal tot 70/75, maar gaat best goed!
Ook z'n galop word er veel beter door!!