Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De twee die ik nu rij zitten ook rond die maat.
Nu drie bruintjes waar ik mij mee vermaak: 

Paarden uitrijden voor de sulky, Dravers die op rust staan (zo'n 15 meestal) toiletteren, poetsen, beetje TLC geven en soms een beetje heropvoeding. BC heeft op rust gestaan en werd weer opgetraind, die mag ik nu ook snelwerken op vrijdag en dat is heul heul heul vet
Mijn eigen Dravers hadden niet zoveel talent
dit zijn echt drafmachientjes. BC is een toerist, vindt alles interessant en leuk en dwarrelt ook alle kanten op als hij de kans krijgt, maar is echt een schatje.
:
(Maar PRE's zijn ook een kanshebber
)
heeft net iets boven jou ook gereageerd
Zusje heeft nog een grotere ruin, die lengte vind ik zelf prettiger staan bij mijn lengte. RianneH schreef:Dat is ‘onze’ Wendyheeft net iets boven jou ook gereageerd
![]()
Wat komen er vrolijke foto’s langs! Wat tof Wendy dat je die drie bruintjes mag trainen! Stuk voor stuk knappe paarden, heel divers zo.
Mijn dravertje is gemeten op 1.61, prima maat, grootste hier op stal tussen de Spanjaarden en tinkersZusje heeft nog een grotere ruin, die lengte vind ik zelf prettiger staan bij mijn lengte.
Dravers en PRE’s zijn wel enorm verschillend, wat spreekt je in beide aan?
, wat toevallig!
En vind ze ook gewoon geweldig draven. Als mijn draver even een 'showtje' geeft wanneer ze op de paddock is vind ik haar zo mooi lopen.
En pas 5 jaar! Knap hoor
Mooie paarden, stuk voor stuk.
Had gedacht dat ze de 160 wel gepasseerd had, maar helaas
Ik heb al mijn paarden te groot geschat, want de grootste kwam ook maar tot 159 terwijl ik altijd zei dat ze 164 is
Mijn bejaarde draver is nog een stuk kleiner, gok ergens rond de 152. Hij lijkt qua postuur echt een pony, omdat hij ook zo kort en compact is. 

De eerste foto met het oornetje is echt...

. En wat leuk dat ze vroeger je verzorgpaard was. Cirkeltje rond!

Deze foto is niet bewerkt.
)
Even totaal van de wereld!