Die van mij is ook onwijs in de rui ja

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Wat tof een polopaard! Lijkt mij dat dravers daar goed geschikt voor zijn, ze denken zo mee.
Die van mij is ook onwijs in de rui ja
RianneH schreef:In welke gang heeft het polo rijden voorkeur? Gaat het ook makkelijker omdat de draf vlakker is?
marley93 schreef:Wat fijn dat jullie weer rondstappen, Kelly!Ging het goed?
De pony komt helemaal niet meer terug, helaas. Ze kwam alleen in de zomer bij ons op het land, de rest van het jaar staat ze thuis bij de eigenaren (in haar dooiepieren eentje). Vind het gewoon heel vreemd dat het vorig jaar allemaal relatief vlekkeloos verliep en nu ineens tot zo'n ontploffing leidt.
Anoniem schreef:Hoi allemaal! Zou ik mij misschien ook hier mogen melden? Sinds 12 mei ben ik in bezit van een onwijs knappe Franse draver ruin.Hij heet voluit Valet d’As, roepnaam Val(et) of Blondy. Hij is wat groter, ongeveer 1,68.
Het is echt een geweldig paard. Inmiddels al 2x op buitenrit geweest. De eerste keer maar direct in zijn eentje en de tweede keer bitloos en zonder zadel. Hij is nu net 5 weken ohz. Kijkt echt nergens van op of om en is zo nuchter en stabiel. Dit is mijn knappe vriend:
Ik hoop op een heel mooie toekomst samen!