Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharonaa_ schreef:Wat een stilte hier in het topic.
Fijne foto's komen er voorbij zeg, lekker genieten!
Hier gaat het allemaal op rolletjes, mijn draver is een heus dressuurpaard aan het worden. Benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen. Ook rijden we af en toe wedstrijdjes.
Hieronder een fotootje van ons.
[ [url=m/ss6S4s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zeppelina schreef:Sharonaa_ schreef:Wat een stilte hier in het topic.
Fijne foto's komen er voorbij zeg, lekker genieten!
Hier gaat het allemaal op rolletjes, mijn draver is een heus dressuurpaard aan het worden. Benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen. Ook rijden we af en toe wedstrijdjes.
Hieronder een fotootje van ons.
[ [url=m/ss6S4s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, die ziet er goed uit, zeg! Ik hoop dat mijn draver ook ooit zo kan lopen. Voorlopig focussen wij ons vooral op haar balans en laten we de galop nog even achterwege.
@darkadia: Stoer hoor! Super dat je hem zo kunt vertrouwen.
Sharonaa_ schreef:Bedankt! Wij hebben ook veel moeite gehad met de balans, maakt niet uit hij is 5 jaar. Nu sinds een maand of 2 is hij heel fijn in de galop, voorheen was het alleen maar hard, plat door de bocht omdat hij daar nog niet sterk in was. Nu zet hij heel mooi t achterbeen onder en kan ik hem zelfs al goed terug rijden en weer aantrekken. Verder doen we lekker rustig aan we werken zo'n 4 a 5x in de week een half uurtje. Afwisselend met een buitenritje of longeerdagje.
freetorun schreef:Fijn dat het kwartje is gevallen en de galop nu zo beheerst gaat. Erg knap!
Die van mij is pas verhuisd en z'n nieuwe kudde aan het leren kennen!
[ [url=m/LhanjE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jkbF1U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1HXDSw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LWW06k.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ipv gras is zo'n boom ook smaakvol blijkt![]()
[ [url=m/w14dq1.jpg]Afbeelding[/url] ]