Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dees_daan schreef:mijn kruizing is van Gazeau Skoatter, en die van jou van Ideal?
ik heb namelijk al eens vaker gehoord, he dan zijn ze broertjes, maar dat bleek dan idealte zijn! heb jij nog informatie over Gazeau? of foto's van hem, of Ideal?
,Van bijna 5 jaar een merrie ..,ik rij er dressuur mee kijk me profiel
dees_daan schreef:edit: dan is mijn hummel een neefje van jou merrie? moet wel ver terugrekenen!
Nina_rex schreef:Hij is trouwens een neefje van Cookie hier.
fransje23 schreef:Cookie die op Bokt fransje23 heet, meld zich
had die post niet goed gelezen, ga ik ook nog lopen terug rekenen

elisza schreef:Ik heb een draver,Van bijna 5 jaar een merrie ..,ik rij er dressuur mee kijk me profiel
. Volgens mij is jou paard echt een schatje,
Maar ik moet nog even geduld hebben. kim1988 schreef:elisza schreef:Ik heb een draver,Van bijna 5 jaar een merrie ..,ik rij er dressuur mee kijk me profiel
Mooi paardje heb je, jullie zijn echt een leuke combi. Volgens mij is jou paard echt een schatje,
ze ziet er zo lief uit.
,Ja ze is ook echt een schatje,je kan echt alles met haar doen,ze heeft ook op de renbaan gelopen in wassenaar,ik ben daar pas geweest,zag er echt heel erg leuk uit
meschien kennen jullie haar echte naam Olle vrynesse?
Als het gaat om het paard in je profiel zou ik eerder denken Ulla vryenesse.
het is een 6 jarige merrie en ze rent niet op de baan. Lekker recreatief.
Jooorie schreef:@Nina_rex: Niet door een draver in ieder geval. Het is ook niet de bedoeling om een draver te fokken.
Ik ben wel benieuwd naar wat er allemaal voor kruisingen tevoorschijn komen!

)
Peetje schreef:Ze zijn echt heeeeeeel mooi, en die 10 Euro zeker waard... Enne, je kan ze vaak ook ophalen op de drafbaan in Wolvega bijna elke zaterdag. Maar ja, dat moet maar net schikken voor jou...
Jooorie schreef:Leuk dat je wedstrijd gaat rijden xsimone. Eind september is er bij mij in de buurt ieder jaar een groot paardengebeuren. Dat heet heusdens ruiterfestijn en dan ga ik denk ik voor het eerst meedoen aan een wedstrijd. Dan heb ik lekker nog de hele zomer om te oefenen

elisza schreef:Ik heb een draver,Van bijna 5 jaar een merrie ..,ik rij er dressuur mee kijk me profiel