Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dees_daan schreef:mijn kruizing is van Gazeau Skoatter, en die van jou van Ideal?
dees_daan schreef:edit: dan is mijn hummel een neefje van jou merrie? moet wel ver terugrekenen!
Nina_rex schreef:Hij is trouwens een neefje van Cookie hier.
fransje23 schreef:Cookie die op Bokt fransje23 heet, meld zich
elisza schreef:Ik heb een draver,Van bijna 5 jaar een merrie ..,ik rij er dressuur mee kijk me profiel
kim1988 schreef:elisza schreef:Ik heb een draver,Van bijna 5 jaar een merrie ..,ik rij er dressuur mee kijk me profiel
Mooi paardje heb je, jullie zijn echt een leuke combi. Volgens mij is jou paard echt een schatje,
ze ziet er zo lief uit.
Jooorie schreef:@Nina_rex: Niet door een draver in ieder geval. Het is ook niet de bedoeling om een draver te fokken.
Peetje schreef:Ze zijn echt heeeeeeel mooi, en die 10 Euro zeker waard... Enne, je kan ze vaak ook ophalen op de drafbaan in Wolvega bijna elke zaterdag. Maar ja, dat moet maar net schikken voor jou...
Jooorie schreef:Leuk dat je wedstrijd gaat rijden xsimone. Eind september is er bij mij in de buurt ieder jaar een groot paardengebeuren. Dat heet heusdens ruiterfestijn en dan ga ik denk ik voor het eerst meedoen aan een wedstrijd. Dan heb ik lekker nog de hele zomer om te oefenen
elisza schreef:Ik heb een draver,Van bijna 5 jaar een merrie ..,ik rij er dressuur mee kijk me profiel