Gata lekker hard op dat filmpje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
espritje schreef:Gisteren hier ook weer aan de dubbele longe gewerkt en het ging super. Met bandage, want daar loopt ze ook beter mee. Ging dit keer longes over de rug doen maar snel terug de buitenlonge om de achterhand, dat vindt ze fijner imo. Zoals vorige keer droeg ze zichzelf echt veel beter en boog ze prima. Hoofdje kwam ook mooi naar beneden, voor een keer was het geen "spanningsboog met buitenstelling" maar "ontspanningsboog met binnenstelling" mooi over de rug. Zalig! Echter, zo diep als die van jou komt ze bijlange na niet en dat zou ik toch graag zien. Dat ze eens durft "stofzuigen". Ze gaat maximaal horizontaal (wat voor mij/haar al een grote sprong vooruit is hoor!!!). Hoe doe jij dat precies? Moet wel zeggen, ze heeft geen bit in. Misschien reageert ze daardoor iets minder fijn (ze is ook geen bit of teugeldruk gewoon onder zadel).Hier een foto van spriet aan de dubbele longe met bandage om de achterhand er beter onder te zetten.
Liannee_91 schreef:http://shellie64.hyves.nl/album/6222541 ... 00/0/D3QA/
Dit was ons eerste oefenparcour, ik was zo vreselijk zenuwachtig en het ging zo ontzettend hard. Maar we zijn foutloos geeindigd, binnenkort maar weer en dan wat rustiger aan
Liannee_91 schreef:Ik heb voor warrie altijd op een manege gereden en reed altijd op een paard die ook blind was aan 1 oog, geen draver, maar daar sprong ik ook 120 mee. Dus met wat oefening lukt het! ook met 1 oog en het is toch super knap dat je nog nooit balkje geraakt hebt, ik heb de balken er constand af liggen omdat meneer zijn beentjes niet optild
ponyzotje schreef:espritje schreef:Gisteren hier ook weer aan de dubbele longe gewerkt en het ging super. Met bandage, want daar loopt ze ook beter mee. Ging dit keer longes over de rug doen maar snel terug de buitenlonge om de achterhand, dat vindt ze fijner imo. Zoals vorige keer droeg ze zichzelf echt veel beter en boog ze prima. Hoofdje kwam ook mooi naar beneden, voor een keer was het geen "spanningsboog met buitenstelling" maar "ontspanningsboog met binnenstelling" mooi over de rug. Zalig! Echter, zo diep als die van jou komt ze bijlange na niet en dat zou ik toch graag zien. Dat ze eens durft "stofzuigen". Ze gaat maximaal horizontaal (wat voor mij/haar al een grote sprong vooruit is hoor!!!). Hoe doe jij dat precies? Moet wel zeggen, ze heeft geen bit in. Misschien reageert ze daardoor iets minder fijn (ze is ook geen bit of teugeldruk gewoon onder zadel).Hier een foto van spriet aan de dubbele longe met bandage om de achterhand er beter onder te zetten.
Ik gebruik zachte longes omdat dat niet zou snijden in haar bil, zijn die misschien te zwaar om naar beneden te trekken?
Liannee_91 schreef:Ik doe jou l1+wp niet nadat is echt ontzettend knap! Anders geef je mij 1 puntje
Dabo schreef:Liannee_91 schreef:Ik doe jou l1+wp niet nadat is echt ontzettend knap! Anders geef je mij 1 puntje
Mag je van mij hebben, ik heb er toch zat!![]()
![]()
@ espritje: die oefeningen op stal bij ht poetsen doe ik ook vaak! Ik doe dan met 2 hoevenkrabbers d'r bilspieren 'scratchen" (zo noemen wij dat) haha. Dan maakt ze haar rug heel bol. Leuk vind ze het niet, ze tilt wel een achterbeen op om aan te geven dat ze NIET happy is, maar trappen zal ze niet doen
Delaja schreef:Wat een drukte ineens hier!
Ik moet het even melden, dat paardje op de pagina hiervoor, Ulrika geloof ik, wat een pracht van een beest zeg![]()
En nog een vraag voor iedereen hier:
Hebben jullie je dravers na aankoop na laten kijken door een osteopaat of fysiotherapeut?
Liannee_91 schreef:Ohja, nou en als je de balkjes steeds ietsjes hoger legt dan?