Maar je kan keurig netjes zijn ribben voelen, dus ik maak me daar niet heel veel zorgen om. Hij krijgt onbeperkt hooi (voordroog), 's avonds een halve schep Dieetmix van Subli, en daarbij dan nog dieetmix met hier en daar een snoepje wanneer we clickeren.
 Maar je kan keurig netjes zijn ribben voelen, dus ik maak me daar niet heel veel zorgen om. Hij krijgt onbeperkt hooi (voordroog), 's avonds een halve schep Dieetmix van Subli, en daarbij dan nog dieetmix met hier en daar een snoepje wanneer we clickeren.  
 Wanneer we echt wat meer aan het werk gaan, daarvoor moet ik nog even kijken wat ik hem dan ga geven. Hij reageert best wel sterk op suikers, heb ik gemerkt, daar wordt hij vrij druk van.

Geplaatst: 06-03-19 17:50
               Geplaatst: 06-03-19 17:50				         
 Ik ben er wel achter dat ze wel echt de extra vitamine e nodig heeft dus dat krijgt ze gewoon standaard.
 Ik ben er wel achter dat ze wel echt de extra vitamine e nodig heeft dus dat krijgt ze gewoon standaard.  ), 1/4 brok, 1/4 musli, 2ooo ie vitamine E, pavo vital en 1/4 sojaschroot. verder vrijwel onbeperkt voordroog
 ), 1/4 brok, 1/4 musli, 2ooo ie vitamine E, pavo vital en 1/4 sojaschroot. verder vrijwel onbeperkt voordroog                                                          
  .
 . 

. Wat een geweldige foto’s!
. Wat een geweldige foto’s!