Heb vandaag heerlijk gereden, maar moest soms wel oppassen omdat de grond keihard was.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HorseTimeXL schreef:Hallo allen, hopelijk mag ik dit hier plaatsen. Maar ik had een vraagje:
Wat maakt voor jullie een Draver zo bijzonder dat je ervoor kiest?
Ik ben nu aan het zoeken naar een leuk eigen paardje waar ik recreatief mee bezig kan maar ook een beetje dressuur en lange lijnen etc.. Rijd al 18 jaar dus het werd tijd. Met dravers heb ik weinig ervaring maar toen ik deze advertentie voorbij zag komen ging ik mij toch verdiepen en vond ik het een heel uitdagend en interessant ras. Dus hopelijk ga ik er volgende week heen om hem te bekijken. Hij heeft wel gekoerst. Maar heel kort. Kent alle gangen ook de galop (uiteraard weet ik dat de galop nooit zo zal worden als een kwpner). Mocht het wat zijn krijg ik gelukkig goede begeleiding dus sta er niet alleen voor.
Alvast bedankt
HorseTimeXL schreef:Hallo allen, hopelijk mag ik dit hier plaatsen. Maar ik had een vraagje:
Wat maakt voor jullie een Draver zo bijzonder dat je ervoor kiest?
Ik ben nu aan het zoeken naar een leuk eigen paardje waar ik recreatief mee bezig kan maar ook een beetje dressuur en lange lijnen etc.. Rijd al 18 jaar dus het werd tijd. Met dravers heb ik weinig ervaring maar toen ik deze advertentie voorbij zag komen ging ik mij toch verdiepen en vond ik het een heel uitdagend en interessant ras. Dus hopelijk ga ik er volgende week heen om hem te bekijken. Hij heeft wel gekoerst. Maar heel kort. Kent alle gangen ook de galop (uiteraard weet ik dat de galop nooit zo zal worden als een kwpner). Mocht het wat zijn krijg ik gelukkig goede begeleiding dus sta er niet alleen voor.
Alvast bedankt
Odetje92 schreef:Wees wel realistisch, sommige vergeten dat wanneer ze een paard kopen. Wil jij lekker kilometers maken, het bos in, evt endurance en af en toe een B/L proef en een klein sprongetje? Ga ervoor!
Weet jij echter van jezelf dat je ambities hebt om hoger in de basis sport te komen richting M/Z, dan moet je eerlijk zijn en dravers laten staan, die doe je geen plezier met oefeningen die ze niet kunnen