Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darkadia schreef:Oei, wat was er gebeurd Eluna? Beterschap!
Fijn dat het goed gaat bij iedereen, hier ook! We zijn weer aan het trainen en zijn been houdt zich goed! Ruim 20 maanden bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn
Nog wollig tijdens loswerken
[ [url=m/3FuP1z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Einde loswerk sessie
[ [url=m/LVOCqn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spelen met zijn vriendje in de sneeuw
[ [url=m/BMvMR3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1tSD4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geschoren
[ [url=m/zTOGCC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopelijk komend jaar endurance klasse 1 oppakken als hij zo goed blijft
Hier geen problemen met op gewicht houden gelukkig.
Kelly1992 schreef:Balen eluna, hoop dat je enkel snel weer goed is.
Fijn darkadia dat hij weer op de rit is. Endurance is ook echt gaaf..welke wil je gaan rijden?
Gister voor 2de x weer op woody gereden
Lekker naar het bos geweest. Hij was zo happy
[ [url=m/cxMMmD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PBhYys.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/paCkjP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kelly1992 schreef:Balen eluna, hoop dat je enkel snel weer goed is.
Fijn darkadia dat hij weer op de rit is. Endurance is ook echt gaaf..welke wil je gaan rijden?
Gister voor 2de x weer op woody gereden
Lekker naar het bos geweest. Hij was zo happy
[ [url=m/cxMMmD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PBhYys.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/paCkjP.jpg]Afbeelding[/url] ]
No_No schreef:Zag ik jou ook op facebook voorbij komen?
Ik durf niet naar buiten.. zo jammer..
No_No schreef:Eluna, is het wel een "mooie" breuk? Een die weer mooi en zonder blijvende complicaties zal genezen?
Kelly, ik begrijp direct dat je dat gaat missenwat lijkt mij dat heerljjk zeg, die warmte
![]()
Fleur was maandag weer een reeik mocht er van mijn juf niet meer op tot de les (as zondag). Haar rug was ook weer wat gevoelig dus ik denk dat ze daarom weer bokte. Ik heb haar extra eiwit gegeven en gelongeerd en er lijkt niets meer aan de hand. Zelfs de galop gaat keurig, alsof ze rijpony is! Wel aan de longe hoor, niet er op
![]()
Ook heeft ze een nieuwe jas, bucas smartex extra. Het lijkt wat te veel warmte door te laten (daar is het op ontworpen natuurlijk, maar voor fleur wat te veel) dus heb ik de recuptex dr ook onder gedaan. Gaat perfect! Ze staat lekker warm en kan dr bezweet onder weggezet worden wat wel zeer handig is. Ook een nieuwe pad met memoryfoam, uiteraard met een wollen onderkant voor madam..!
Ik ben nu wel een beetje uitgekocht voor mevrouw hoor. Ze heeft genoeg troep nu!!
Oh.. ik wil wel nog een smartex rainhmmm en een regendeken met een waterdichte rug
en een bruin leren halster
oej, mijn singel is ook te lang bedenk ik mij net
volgens mij ben ik nog lang niet uitgekocht