Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharonaa_ schreef:Ik heb ook de thorowgood t8 op de mijne liggen. Gelukkig was deze super aan te passen van mijn andere paard op mijn draver nu.
En gister is die van mij geschoren. Was vantevoren bang hoe hij zou reageren, maar tot mijn verbazing vond hij het heerlijk en verzette geen stap. Heerlijke dieren zijn het toch.
Hootje schreef:Hee! Fijn dat het met Woody weer beter lijkt te gaan! Tourterelle voelt zich goed! Rijden pakken we weer mee en vind ze leuk, alleen zs is zoooo dik dat me zadel nu ietsje schuift.. (naar rechts vgm) dus vetjes er af trainen!! Ze staat in de paddock samen met mijn andere paard en dat gaat super samen, voorheen rende Tout door alle draden heen maar nu blijft ze dr netjes achter. Merk er niks van dat ze 'al' 17 is trouwens, energie voor 10
. Had gezien dat Dilan voor Titane een volgtopic had geopend, ook tof!
Kelly1992 schreef:Hootje schreef:Hee! Fijn dat het met Woody weer beter lijkt te gaan! Tourterelle voelt zich goed! Rijden pakken we weer mee en vind ze leuk, alleen zs is zoooo dik dat me zadel nu ietsje schuift.. (naar rechts vgm) dus vetjes er af trainen!! Ze staat in de paddock samen met mijn andere paard en dat gaat super samen, voorheen rende Tout door alle draden heen maar nu blijft ze dr netjes achter. Merk er niks van dat ze 'al' 17 is trouwens, energie voor 10
. Had gezien dat Dilan voor Titane een volgtopic had geopend, ook tof!
dik.. kan ik alleen maar van dromen. Vorige winter werd Woody echt schraal.. deze winter is hij gewoon goed, maar dat komt ook omdat hij al vanaf september stil staat. Ben nu de training weer aan het oppakken en ben heel benieuwd of hij een beetje op gewicht blijft ( hij heeft onbeperkt ruwvoer )
Dilan93 schreef:Kelly, lekker hoor, zo dicht aan de duinenwel balen dat je paardje zo snel schraal word
![]()
Hootje, beetje wintervetjes kan geen kwaad toch![]()
Titane werd op de vorige stalling wat dun. Staat zonder deken, heeft best een dikke vacht, masr begon ribben te zien. En dat heb ik liever niet door de wintervacht heen
Dus ben ik slobber gaan bijvoeren.
Nu na zijn verhuizing is hij weer ietsje afgevallen, maar zie m nu ook alweer wat bijkomen
Hij staat ook lekker 24/7 op paddock met schuilstal en voor zover ik kan zien hebben ze de hele dag door hooi ter beschikking.