vandaag zat een vriendin va me op mn B ponytje (die voor sulky 50km/h loopt volgens een motorrijden ) maar die deed een poging om het bij te houden(rengalop van een E-pony), maar dat lukte niet helemaal maar zo'n 500 m wel. Jamme dak te groot voor der ben, anders had ik haar ook meegenomen:p
kan je vriendin je B pony dan niet rijden daar ? hardstikke leuk toch om met 2 paarden te gaan ipv 1
_Anneke_
Geplaatst: 13-04-09 21:34
Ik heb me ook ingeschreven voor de ponyren! ik heb een 4jarige van 1.48 en het is voor haar (voor mij trouwens ook) de eerste keer, dus ben benieuwd hoe ze het doet. op buitenrit kan ze altijd wel knoerd hard dus we zullen zien
Ik heb het tegen me moeder gezegt, en ze zei (die vriendin zit bij me op school, maar school is ver weg xD) dat die vriendin nog wat bang is, maar als ze dat dus niet meer is mag het wel van der, en zolang ze op dat beest blijft zitten is het goed, die pony is net een automatische piloot:P maar ik moest maar afwachten, en ik heb vast gevraagt dat als ik het leuk vind dat ik vaker mag (aa) maar ik ga nog wel mailen naar sbs, want het moet gewoon op tv komen!!=o
@Marloes: ik vind het echt superleuk dat je me komt aanmoedigen! hopelijk doet me pony het ook een beetje goed, maar we zullen zien! ik ga voor die tijd in ieder geval nog even goed oefenen!
wow het zou trouwens wel gaaf zijn als het op tv komt!