esperance schreef:rijd joey protagonista?
het klint gezellig, en mooi dat ze het al die jaren nog steeds organiseren..
ja joey rijdt prota. en idd peter rijdt seamix....ook die heeft een paar weken terug nog gewonnen in ghlin.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
esperance schreef:rijd joey protagonista?
het klint gezellig, en mooi dat ze het al die jaren nog steeds organiseren..
esperance schreef:hoeveel mensen komen er op af? hoeveel deelnemers zijn er gemiddeld. kun je ook gokken, en zijn er prijzen?? heb genoeg vragen hoor.
esperance schreef:in frankrijk mag je proppen wel gebruiken in de koers, toch? hoe zit dat in NL? ik hoop dat het blijft werken bij hem.. als hij het eenmaal door heeft dat onspannen lopen fijner is dan komt het wel goed...
classic_life schreef:we hebben sinds afgelopen zondag Fairy Summerland op stal, en vandaag heb ik op dr op de baan gereden maar wat een lekker beesje is ze zeg
esperance schreef:dat is wel leuk kir! leuke merrie is dat he? echt een knuffelkont..
en samanta dan? gaat ze niet meer op voor haar vergunning?
kibbeling schreef:ze horen dan dus niks en dan maakt ze rustig. vergeet ik erbij te zetten ,maar die link had je zelf vast wel kunnen leggen!
griebels schreef:kibbeling schreef:ze horen dan dus niks en dan maakt ze rustig. vergeet ik erbij te zetten ,maar die link had je zelf vast wel kunnen leggen!
Uhm... ik wilde eigenlijk net vragen waar ze voor waren
classic_life schreef:bij dravers gebruiken ze het vooral om meer adrealine te krijgen als ze het publiek horen (heb ik me laten vertellen)