[HK] Ponyrennen II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xDefinetly

Re: Ponyrennen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 02:17

In maart ... de hoeveelste van maart? lijkt me erg leuk om dan ook mee te gaan maar volgensmij heb ik dan geen vakantie meer ..

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 03:08

Ok ik had verwacht dat de voorjaarsvakantie in maart zou vallen maar dat is dus in februari.
Van 19 tot 27 feb is er voorjaarsvakantie dus waarschijnlijk wordt het rond die tijd ergens eind feb gehouden.

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 23:37

dan hoop ik dat ik mee kan :D
wat wordt er dan allemaal gedaan?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:54

Ik ben nog in overleg met de school.

ponyrenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 10:59

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:26

Wat een leuke site van Naomi! Erg leuk al die filmpjes bij elkaar.

Qazwsxedc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:35

wat een professionele site, joh :D

haha vandaag was mijn trainer van zijn 'hack' (rustig begeleidingspaard) afgevallen! Dus ik was voorop aan het galloperen met ruim 20 andere paarden achter me zie ik opeens die hack in een sloom gallopje op me afgallopperen hahaha! Het was wel even gevaarlijk want ik moest heel erg afremmen en op een maandagmorgen zijn de paarden nogal fris dus was even hopen dat ik en al die andere achter me de kracht hadden om de paarden af te remmen, maar gelukkig passeerde niemand me en draaide de hack zich net voor me om om vervolgens voor mij verder te gallopperen. Dat moet er grappig uit hebben gezien en oh wat schaamde mijn trainer zich, maar weet ik volgende keer wat ik kan zeggen als ie boos word als ik eraf val ...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:51

Hahahahahah Kim _O- Wat harteloos! :D

Qazwsxedc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:29

haha geinig he. wel balen dat t hier echt heel lastig is voor meisjes om jockeys te worden. Je moet je echt heel erg hard bewijzen. t schijnt beter te zijn voor meiden in Amerika. Het niveau is hier soieso heel hoog, maar er is ook gewoon weinig vertrouwen in meiden, en daar word ik soms wel een beetje door ontmoedigd :( @Giolli: Mijn profiel is bijna af hor :D

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:20

Heb je het er wel al met je trainer over gehad??

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:25

Ik heb laatst via internet met een (ex)trainer uit Boston gepraat en die raadde het zelfs af om naar engeland te gaan. Hij zei dat ik beter naar Suffolk Downs (een renbaan daar) kon gaan. Omdat je daar gelijk aan de slag kunt als je talent hebt en de juiste agent vind. Zonder alleen maar stallen iut te mesten. Ik vind wel dat hij een punt heeft, maar ik wil gewoon eerst naar engeland om daar alles te geven. Maarja, als je steeds geen kansen krijggt lijkt me inderdaad heel frustrerend. Maar ach ik ben net 18 als ik klaar ben met die opleiding dus kan ik altijd nog verderleren in boston.
Maar zullen wij ze gewoon wat nederlandse girlpower laten zien daar in Newmarket! }>

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:37

MEt een agent is ook niet alles die mensen moeten ook geld verdienen dus die moet je ook betalen.
EN tjha het zal overal in de wereld zo zijn dat je eerst veel moet leren voor je in de koers mag gaan rijden, ja ok behalve in de landen waar ze alle rijders hard kunnen gebruiken.

Groenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:46

Leuk profiel geworden Kim!! :D
x

Qazwsxedc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:53

dankje anoukie :D ! Heb jij eigenlijk nog ponyrennen gedaan??

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:57

Nou ik heb een aantal dingen uitgezocht.
En 24 february is er weer een taster day.
En iedereen (behalve carnavalgebied) heeft van 19 tot 27 February vakantie.
Mij leek het dus een goed idee om bijvoorbeeld van 24 t/m 26 february wat te regelen.
Er zijn dan ook al dagelijks rondleidingen op de stud.
Het museum is in february nog niet open maar wellicht kunnen we wat regelen.
Ik ben nog in overleg met de school.

Groenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:26

kimbosman schreef:
dankje anoukie :D ! Heb jij eigenlijk nog ponyrennen gedaan??

na 13 juni niet meer....
zou nog wel een rijden maar heb ik af moeten zeggen omdat ik maanden last heb gehad van ontstoken pezen aan beiden armen... :+ :+

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:25

Hallo Allemaal,
Ik heb nieuws van de BRS gekregen.
Zij vonden de taster day van 24 February te druk en stellen dus voor een extra taster day speciaal voor ons op 25 February te houden.
Deze taster day zal ook gedetaileerder zijn als de normale taster dagen en als afsluiter krijgt iedereen les op de simulators van de school.
Ook hebben ze ons slaapplekken op de school aangeboden. Dit is 25 pond pnpp. Dit is inclusief ontbijt op de school. Ook is het mogelijk om avondeten te krijgen op de school voor 8,50pond maar het is natuurlijk ook mogelijk om uit eten te gaan. De BRS wil ook nog voor ons het uitstapje naar de NATIONAL STUD regelen met groepskorting en zij kunnen met het museum bellen of deze los willen voor ons, normaal gesproken is het museum pas vanaf 1 maart open. Dit natuurlijk wel alleen als iedereen interesse heeft om naar het museum te gaan.
Mijn voorstel is dan ook om allemaal 24 februay bij elkaar te komen en afhankelijk van de tijd dat iedereen dan aanwezig is die dag al iets te plannen, dan hebben we op de vrijdag de taster day en eventueel een ander uitstapje en dan zal ik nog uitzoeken of er op de zaterdag een koers in de buurt is.
Iedereen moet de reis naar Newmarket toe ZELF regelen.
Dit kan zijn met het vliegtuig, de trein of de boot maar dit moet je zelf met je ouders uitzoeken.
Zijn er mensen die interesse hebben in deze dagen????
Zo ja stuur dan een mail naar ponyracingnl@hotmail.com

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:36

Ik heb zeker interesse en ik neem aan dat ik mijn ouders over kan halen,
desnoods als cadeautje voor mijn verjaardag of mijn matige schoolrapport haha. Is het wel een idee om met een groepje af te spreken om er samen heen te vliegen? Ik denk namelijk dat mijn ouders het fijner zouden vinden als we na de reis ook weten hoe en wat

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:58

Dat is zeker mogelijk.
Maar dat moeten jullie onderling regelen.
Ik zit bijvoorbeeld dan al op de school.
En ik weet niet of iedereen met het vliegtuig wil en of iedereen met dezelfde maatschappijw il vliegen vandaar.
Als ik bijvoorbeeld wel nog daarheen zou moeten vliegen zou ik via Weeze gaan maar de meeste van jullie zullen waarschijnlijk via schiphol gaan.

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 16:06

Ja inderdaad, dat is waar. Is er ergens een lijst waarop jullie bijhouden wie er mee gaan?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 16:12

JA die wil ik zeker bijhouden, maar tot nu toe heeft er nog niemand aangemeld (kan ook zowat nog niet maar dat terzijde) dus kan ik hier nog niets neer zetten.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 16:16

Maar als we hier bijhouden een lijste met naam en aantal personen en verder de rest ook bespreken via het forum of e-mail zal het best goedkomen.

noomie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:41

Het lijkt me wel een heel leuk idee om dit te doen met een groepje zoals nadia al zei! Het lijkt mij wel heel leuk omdat je zo toch een goed inzicht krijgt van de school en hoe het allemaal reilt en zeilt! Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik dan meega, want moet het hier nog even met mijn ouders overhebben maar ik ga het zeker voorleggen!
x

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:42

Ik moest hier kijken volgens Yvonne? :D
Edit: Ah, ik zie het al.

Voor mij is de meest belangrijke vraag: Hoe duur en wannneer :)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:39

Wanneer staat er bij van 24 t/m 26 february dus in de voorjaarsvakantie.
En de kosten uhm de reis en dan de toegang van de stud en het overnachten het eten en zo.
Het is een soort mini vakantie maar we proberen de kosten zo laag mogelijk te houden doordat we met een groep gaan en dus groepskorting e.d hebben.
Ik kan wel opzoeken hoeveel het ongeveer gaat kosten excl. reis.