maar toch blijft galop het fijnste

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
esperance schreef:in ghlin is er een monte voor jockey's geweest een aantal weken geleden..
en daan, je moet de boerenmetworst race nog uitleggen, we zijn aan het wachten.. op welke dag is het? volgende week zondag..
griebels schreef:Kan iemand me nog vertellen wat de metworst inhoudt
classic_life schreef:arme banyu hill moet erin lopen (paard van lucien) san wilde er in het begin helemaal niet aan hechten omdat ze wist dat ie voor de metworst was... maar tja ze was toch voor m gevallen en het is een paard dat je niet kan optrekken voor dat zn energie er goed uit is ... (dus hij eindigd denk ik 3 dorpen verder)
esperance schreef:griebels schreef:Kan iemand me nog vertellen wat de metworst inhoudt
ja moet daan doen, ik ben ook aan het wachten... ga jij ook moni?
griebels schreef:Afvalrace? Degene die als laatste eindigt valt telkens af ofzo?
800m is niet echt lang he...
Doen er echte renpaarden aan mee of wat?
Lijkt me wel leuk, gaan jullie ook Monique?
woodenshoe schreef:Bedankt!!
classic_life schreef:ze gaan 2 aan 2 of 3 aan 3 rennen over 800 meter dikke laag zand... en dan een soort afval race
je ook de site www.metworst.nl
kibbeling schreef:woodenshoe schreef:Bedankt!!
daar zat je gewoon op de wachten he luilak?! }>
chagrijntje schreef:esperance; is hier over (rensport voor pony's ) ook wat te vinden op internet?
SaintAissa schreef:Boxmeer belooft weer een heel feest te worden!
Peter Jansen rijdt Seamix dit jaar heb ik me laten vertellen.
Ook Exzilerating loopt, hij wist zijn laatste 2 koersen in Duitsland makkelijk te winnen. Duidelijke favoriet