Fjordjes moet haar naam wijzigen
Wij hebben een ontzettend geslaagd weekend gehad
Op vrijdag koeienclinic, als dat goed zou gaan wilde ik op zaterdag ook wel in de wedstrijd starten. Nou, in het begin weer even schrikken, maar alles ging zo relaxed en ze had steun aan een van de andere paarden, ze werd met elke poging dapperder

Op zaterdag eerst de dessuur. Ze had wel standje 'kop erop en gaaaan', maar wel netjes figuren gereden. Dat leverde een 2e plaats van de vijf op.

In de avond twee runs Runderwerk; je krijgt het nummer van een koe, die moet je uit de kudde pikken en naar de overkant brengen en daar 15 seconden houden. Run 1 kreeg ik de koe écht niet uit de kudde
die bleef aan een andere geplakt staan. Run 2 wisten ze allemaal al precies wat de bedoeling was, helaas
Dus 'als ik hier blijf staan, kunnen ze me niks'. *zucht* zie mijn poging tot run 2: Geen score dus bij de koeien

Op zondag eerst de stijltrail. Ze deed het boven verwachting goed
Eerst een dubbele slalom, dan garrocha (stok) pakken, ring steken, garrocha terugzetten, poort, sprong, bel luiden en achteruit weer de gang uit, een klavertje drie om tonnen, kruik optillen, brug en als laatste hoed overzetten van de ene op de andere stok. Daar maakte ze een potje van
schuin over een pylon heen en niet meer rechtdoor willen... Het is haar vergeven, want we werden alsnog 3e met 90 van de 120 te behalen punten 

En dan als laatste de speedtrail
Gas erop en gaaaan
In een stevige draf het parcours door, dat leverde de derde plaats op! Hier ging het hoed omhangen wel perfect
De ring miste ik helaas en dat kostte punten.

Daarna de overall prijsuitreiking, alle deelnemers in de line-up en ze was zo braaf! Applaus was eerst nog spannend, maar op het eind was ze gewoon relaxed. We bleken overall tweede te zijn geworden van de vier in onze klasse

Oftewel: een heel geslaagd weekend en ben echt supertrots op de pony
. Voor het eerst zo ver weg met de pony, ze had nog niet eerder zo lang op de trailer gestaan. Alleen op de heenweg hadden we wat file en toen was ze er zat van, logisch na 3,5 uur.. Op de terugweg van ruim drie uur geen kik gegeven, echt super. Verder was alles in de bak wel spannend, maar ze bleef te rijden (op wat jolige bokjes na
). Dus we hebben heel wat meters gemaakt, vooral mentaal.

Fred ziet er elke keer ook niet uit. Staat gewoon zonder dek nog en op de paddock. Elke keer een soort aardvarken wat ik aantref 

Zo lang alweer?