Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

. Het blijft een enorm wankel evenwicht, de rijder gaf aan dat hij met warm lopen weer een stuk erg lastig was. Omdat hij nu zo 'vrij' ingespannen staat kan hij enerzijds zijn stress kwijt, anderzijds betekende dat dat hij onwijs liep te duiken en heel erg scheef werd. Als ze dat doorzetten duwen ze gewoon je sulky doormidden( zo'n boom is van hout, of carbon,niet heel stevig
)

Grotere stallen hebben immers merendeels paarden van derden in training staan. De eigenaren hebben niet altijd evenveel geduld, want een paard ergens in training zetten kost een aardige duit. Als de prestaties in de koers dan tegenvallen, verdwijnt zo'n paard eerder naar de recreatie, fokkerij of frikandel. 
Wat gaat het toch snel!
maar ik vind zelf de tendens op Bokt/sociale media omslaan naar meer negativiteit over wedstrijden rijden met paarden en ik voel mij eigenlijk niet helemaal meer fijn om zo open te zijn
.
, wat een spannende finish he?
.
. En dat terwijl hij omdat hij wint, steeds tegen betere paarden moet. Het is echt absurd, zo goed als hij nu is, zo goed hebben we denk ik nog nooit een paard gehad
. Ik wacht steeds op het moment dat er iets gaat tegenvallen
,ben het zo niet gewend haha
. En dat voor een paard waarvan jullie ook een hoop narigheid en sleutelwerk hebben gelezen, wat hebben we moeten puzzelen met dit dier
. Heerlijk diertje is het, we zijn zo benieuwd wat de toekomst brengt als ze het spelletje nog beter gaat begrijpen 

. Nouja, vreemd, ik denk dat hij het vreemd vind
. Ik ben zo benieuwd of we hem ooit in de baan krijgen, dat zou voor mij al een overwinning opzich zijn.
. Ik wil jullie bedanken voor het volgen, voor de interesse en de leuke vragen! Ik heb het altijd heel erg leuk gevonden mensen kennis te laten maken met een onbekende sport.