rensport

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

woodenshoe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:50

Hmmm moet die jaarboeken toch echt proberen aan te schaffen indien dat nog mogelijk is...

Je kan ze bestellen bij het N.D.R. van 1997 t/m 2005 en kosten 17,50 voor de laatste 3jaar daarvoor 12,50.....

Tel. o7o-3047120
Laatst bijgewerkt door woodenshoe op 14-02-06 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

woodenshoe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:52

kibbeling schreef:
woodenshoe schreef:
Dat antwoord laat ik aan Kibbeling over!

ps.statistieken

snap je niet, wat moet ik vertellen????

Wat er in Boxmeer te doen is

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:52

Oh bedankt... Zal ze van de week eens bellen.

Ik zit trouwens in een dillema
26 maart beginnen de koersen weer geloof ik, 26 maart wil ik eigenlijk endurance Helchteren (Belgie) starten, maar mijn vriendin kan zo lekker dressuur met Liekie rijden dat ze ook op de 26e voor het eerst een onderlinge wedstrijd kan rijden op een manege in de buurt... Wat zal ik doen, vind het alledrie leuk om te doen...

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:53

kibbeling denk dat daan over boxmeer bedoeld..

moni misschien is het idd beter om je eigen beugelriemen en beugels mee te nemen. weet anders niet of je met je schoenen er in past. las is idd niet echt springerig, arjol ook niet, daar ga ik altijd super kort op zitten.. alleen is hij wel sterk, en wil er weleens van tussen schieten..

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:55

is de jaarboek van 2005 al uitgegeven??

griebels

Re:

Hmmm... Ik vond Las al niet makkelijk terug komen, maar Liekie is nog steeds moeilijker terug te pakken. Kijk maar waar je me op zet. Je moet me wel ff vertellen hoe jij de paarden terug neemt, want bij Liekie is er geen andere mogelijkheid dan aan de teugels te zitten

kibbeling

Re:

duindigt af laten vallen, geloof dat dat later begint als 26 maart. is verzet geloof ik! maakt de keuze weer wat makkelijker. daan doe jij dat maar van de metworst is mij te veel werk!

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:57

Weet niet hoe echte jockeys dat doen namelijk hihi...

Kibbeling... dat scheelt indd alweer.
Ik denk dat ik dan die vriendin laat rijden. De onderlinge wedstrijden beginnen na die datum pas weer in september, en ik kan nog meer endurance wedstrijden rijden daarna...

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:00

ja heb er ook iets over gehoord ze willen in april pas weer beginnen met koersen.. dus we hebben nog tijd zat om af te vallen..

haha ze weten waar ze moeten stoppen een simpele ho en een beetje terug nemen, en ze gaan al zachter lopen, alleen moeten we bij de laatste 2 wel optijd stoppen in de bocht anders krijg ik die schimmel niet terug, die geeft namelijk niet af als ze met een ander mee moet..
Laatst bijgewerkt door esperance op 14-02-06 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

woodenshoe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:00

kibbeling schreef:
duindigt af laten vallen, geloof dat dat later begint als 26 maart. is verzet geloof ik! maakt de keuze weer wat makkelijker. daan doe jij dat maar van de metworst is mij te veel werk!

Je meent het

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:01

woodenshoe schreef:
kibbeling schreef:

Je meent het

nou daan, leg eens uit!

kibbeling

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:03

woodenshoe schreef:
kibbeling schreef:

Je meent het

ik heb al veel meer getypt als jij vandaag, dus nu is het jou beurt

kibbeling

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:06

[quote="griebels"]Weet niet hoe echte jockeys dat doen namelijk hihi...

ja woodenshoe hoe stoppen echte jockeys hun paard eigenlijk?? misschien kan je dat twan eens vertellen, hoeft hij er onderweg niet meer af te springen

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:11

esperance schreef:
ja heb er ook iets over gehoord ze willen in april pas weer beginnen met koersen.. dus we hebben nog tijd zat om af te vallen..

haha ze weten waar ze moeten stoppen een simpele ho en een beetje terug nemen, en ze gaan al zachter lopen, alleen moeten we bij de laatste 2 wel optijd stoppen in de bocht anders krijg ik die schimmel niet terug, die geeft namelijk niet af als ze met een ander mee moet..

Haha mocht ik Liekie een keer meenemen, dan geven ze allebei niet toe ben ik bang
Als ze in april pas weer beginnen kun je ook makkelijk nog wel een keer zondigen, toch!?
Wat heb ik het toch makkelijk... Wordt niet dikker van eten, maar ook niet dunner hihi...

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:12

kibbeling schreef:
griebels schreef:
Weet niet hoe echte jockeys dat doen namelijk hihi...

ja woodenshoe hoe stoppen echte jockeys hun paard eigenlijk?? misschien kan je dat twan eens vertellen, hoeft hij er onderweg niet meer af te springen

Geloof niet dat ik dit verhaal ken, maar ik kan me al helemaal een beeld voor me halen hihi

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:24

haha weet ook niet waar ze het over hebben, leg eens uit paula!

als we gaan snelwerken met lieke en ivola, kunnen we beter het 6 km pad pakken haha..

kibbeling

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:26

[/quote]
[/quote]

Geloof niet dat ik dit verhaal ken, maar ik kan me al helemaal een beeld voor me halen hihi
[/quote]

mijn vriend (twan) en ik heb thuis een ev op stal staan. hij is een week geleden uit engeland gekomen. mooi paard, maar niet te stoppen!! twan kan echt wel een aardig beetje rijden en heeft nog nooit een paard gereden die niet te stoppen was...............tot gister, storm was vastberaden niet meer te gaan stoppen. en toen hij op een berg gesprokkeld hout af gallopeerde, dacht twan toedeledokie!!! dus is hij eraf gesprongen. [/quote]

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:28

griebels schreef:
esperance schreef:

Haha mocht ik Liekie een keer meenemen, dan geven ze allebei niet toe ben ik bang
Als ze in april pas weer beginnen kun je ook makkelijk nog wel een keer zondigen, toch!?
Wat heb ik het toch makkelijk... Wordt niet dikker van eten, maar ook niet dunner hihi...

zondig bijna iedere dag al... met stukken vlaai, appelflappen..

kibbeling

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:28

klinkt idd wel erg grappig, maar dat is het eigenlijk niet. we staan nu echt wel voor een groot probleem. we hebben alle bitjes al uitgeprobeerd

ruitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:29

Waar ik nu wel eens echt nieuwsgierig naar ben he?

Hoe werken jullie een engels volboed/ arabier. Gewoon een trainingsschema van een koerspaard zeg maar?

Ik hoor altijd dat arabieren geen werk aankunnen?

Lex Wolfers heeft hier een tijdje gestaan, maar ik weet nu niet of ik die als maatstaf voor alle trainers moet nemen.....

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:29

aha oke had hij niks?? is klote hoor als een paard niet meer stopt heb ik ook ervaring me.. :s

kibbeling

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:32

ruitje schreef:
Waar ik nu wel eens echt nieuwsgierig naar ben he?

Hoe werken jullie een engels volboed/ arabier. Gewoon een trainingsschema van een koerspaard zeg maar?

Ik hoor altijd dat arabieren geen werk aankunnen?

Lex Wolfers heeft hier een tijdje gestaan, maar ik weet nu niet of ik die als maatstaf voor alle trainers moet nemen.....

haha gelukkig zeg je het zelf al!! lex zou ik persoonlijk zeker niet als maatstaf voor alle trainers nemen.
nee esperance gelukkig had hij niets, maar hij heeft het nog niet opgegeven dus ik hou mijn hart nog vast
Laatst bijgewerkt door kibbeling op 14-02-06 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Re:

esperance schreef:

als we gaan snelwerken met lieke en ivola, kunnen we beter het 6 km pad pakken haha..

Dan zullen ze aan het einde miss allebei dood neervallen hihi...

Ik moet wel eerst een half uur draven en galoperen om hem goed op te warmen he... Voor zijn spiertjes en peesjes die het niet meer gewent zijn.

esperance

Re:

hoe komt stinkmodder nu weer in mn bericht.. ja paula dat is idd verveelend, ik heb het opgelost door veel te stappen, en nog eens te stappen.. dressuur gereden dat ze de hulpen een beetje ging kennen.. heeft heel lang geduurd, is nu nog niet 100% goed, maar ze weet waar ze moet stoppen, als je dat eenmaal voor elkaar hebt lukt het wel..

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:34

griebels schreef:
esperance schreef:

Dan zullen ze aan het einde miss allebei dood neervallen hihi...

Ik moet wel eerst een half uur draven en galoperen om hem goed op te warmen he... Voor zijn spiertjes en peesjes die het niet meer gewent zijn.

ja duurt idd wel even voor we daar zijn! eerst lang de weg, daarna nog een 1800 meter pad over, kunne we draven, en dan hebben we de 6km baan..