Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kibbeling schreef:woodenshoe schreef:Dat antwoord laat ik aan Kibbeling over!
ps.statistieken
snap je niet, wat moet ik vertellen????
kibbeling schreef:duindigt af laten vallen, geloof dat dat later begint als 26 maart. is verzet geloof ik! maakt de keuze weer wat makkelijker. daan doe jij dat maar van de metworst is mij te veel werk!
woodenshoe schreef:kibbeling schreef:duindigt af laten vallen, geloof dat dat later begint als 26 maart. is verzet geloof ik! maakt de keuze weer wat makkelijker. daan doe jij dat maar van de metworst is mij te veel werk!
Je meent het![]()
woodenshoe schreef:kibbeling schreef:duindigt af laten vallen, geloof dat dat later begint als 26 maart. is verzet geloof ik! maakt de keuze weer wat makkelijker. daan doe jij dat maar van de metworst is mij te veel werk!
Je meent het![]()
esperance schreef:ja heb er ook iets over gehoord ze willen in april pas weer beginnen met koersen.. dus we hebben nog tijd zat om af te vallen..
haha ze weten waar ze moeten stoppen een simpele ho en een beetje terug nemen, en ze gaan al zachter lopen, alleen moeten we bij de laatste 2 wel optijd stoppen in de bocht anders krijg ik die schimmel niet terug, die geeft namelijk niet af als ze met een ander mee moet..
kibbeling schreef:griebels schreef:Weet niet hoe echte jockeys dat doen namelijk hihi...
ja woodenshoe hoe stoppen echte jockeys hun paard eigenlijk?? misschien kan je dat twan eens vertellen, hoeft hij er onderweg niet meer af te springen
griebels schreef:esperance schreef:ja heb er ook iets over gehoord ze willen in april pas weer beginnen met koersen.. dus we hebben nog tijd zat om af te vallen..
haha ze weten waar ze moeten stoppen een simpele ho en een beetje terug nemen, en ze gaan al zachter lopen, alleen moeten we bij de laatste 2 wel optijd stoppen in de bocht anders krijg ik die schimmel niet terug, die geeft namelijk niet af als ze met een ander mee moet..
Haha mocht ik Liekie een keer meenemen, dan geven ze allebei niet toe ben ik bang
Als ze in april pas weer beginnen kun je ook makkelijk nog wel een keer zondigen, toch!?
Wat heb ik het toch makkelijk... Wordt niet dikker van eten, maar ook niet dunner hihi...
ruitje schreef:Waar ik nu wel eens echt nieuwsgierig naar ben he?
Hoe werken jullie een engels volboed/ arabier. Gewoon een trainingsschema van een koerspaard zeg maar?
Ik hoor altijd dat arabieren geen werk aankunnen?
Lex Wolfers heeft hier een tijdje gestaan, maar ik weet nu niet of ik die als maatstaf voor alle trainers moet nemen.....
esperance schreef:haha weet ook niet waar ze het over hebben, leg eens uit paula!
als we gaan snelwerken met lieke en ivola, kunnen we beter het 6 km pad pakken haha..
griebels schreef:esperance schreef:haha weet ook niet waar ze het over hebben, leg eens uit paula!
als we gaan snelwerken met lieke en ivola, kunnen we beter het 6 km pad pakken haha..
Dan zullen ze aan het einde miss allebei dood neervallen hihi...
Ik moet wel eerst een half uur draven en galoperen om hem goed op te warmen he... Voor zijn spiertjes en peesjes die het niet meer gewent zijn.