Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M4zzel schreef:Bedankt voor de balkjes tip gaa ik zeker wat meedoen!
En voor vandaag mijn eerste winstpunt behaalt! Eerste proef af moeten groeten omdat hij niet te houden was maar de tweede proef was er niks aan de hand. Wel 5jes gepakt voor het aangaloperen maar gelukkig weten op te halen op andere punten.
iertje2valen schreef:Marit: het ziet er heerlijk ontspannen uit, je kunt als je naar de foto's kijkt niet zien dat hij een tijdje heeft stilgestaan.. Is ze blesure nu helemaal over?
Pelousa; een nieuw zadel is natuurlijk nooit verkeerd. Maar wel minder dat je binnen 3 maanden alweer een nieuw zadel moet komen. Maar ik had hetzelfde gedaan in jou geval als me zadel niet goed zou liggen
iertje2valen schreef:Marit: het ziet er heerlijk ontspannen uit, je kunt als je naar de foto's kijkt niet zien dat hij een tijdje heeft stilgestaan.. Is ze blesure nu helemaal over?
Pelousa; een nieuw zadel is natuurlijk nooit verkeerd. Maar wel minder dat je binnen 3 maanden alweer een nieuw zadel moet komen. Maar ik had hetzelfde gedaan in jou geval als me zadel niet goed zou liggen
weerlicht schreef:Moest ff denken waar dit nou op zou kunnen slaan.... maar een paar maanden geleden postte je een onzinnig bericht, en dáár reageer je nu op? Lekker vlotzo bedoelde ik het heus niet!
niet voor het hoge internationale dressuur