Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimbosman schreef:t is een heel groot filmpje dus het gaat even niet lukken met mijn mini-laptopje..
ik leer nu wel meer, alleen ik maak ook echt onwijs veel foutjes, en ik vind het soms best moeilijk om het dan weer los te laten.. Maar het is wel heel belonend werk ook vind ik, want van de week hadden 2 paarden die ik elke dag rijd alletwee een race, en ze hebben alletwee gewonnen! En ik kreeg een compliment van de trainer en extra geld van de eigenaren, en toen voelde ik me wel een beetje trotsnu mag ik ook met de jockeys trainen op zondag in plaats van dat er een jockey op mijn paard gaat, dus das is wel echt fijn. anders moest ik er namelijk altijd naast gaan lopen (of rennen) om er zeker van te zijn dat ze de renbaan wel opgingen. voelt toch een beetje.. kansloos
kimbosman schreef:ah, leuk om te horen dat jullie mijn leven interessant vinden, haha!![]()
Ik merk wel dat het sociale leven hier een beetje lastiger is.. Omdat er zo veel buitenlandse mensen in newmarket wonen, waaronder heel veel uit indie, omdat het simpelweg niet veel betaald voor de hoeveelheid tijd dat je werkt.. Maar omdat ik het leuk vind om te werken en te rijden en ik nog heel veel kan leren maakt dat voor mij nu niet uit. ik wil eerst nog heel veel leren en daarna misschien mijn licensie halen. en als dat niet lukt wil ik naar australie ofzomaar moet dan eerst even spieren kweken, want het schijnt dat de paarden daar sterker zijn, omdat ze op de renbaan trainen en dan met de paarden snelwerken en dan zoeeff vlak langs de rustig galloperende paarden gaan.
kimbosman schreef:Nou ik zal liegen als ik zal zeggen dat ik hier alleen was om dit werk te doen, ik wil nogsteeds graag races rijden, maar ik weet dat het niet makkelijk is en dat het tijd nodig heeft. maar mijn karakter is soms een beetje ongeduldigmaar dat is ook uit enthousiastme. Ik vond het in het begin bijvoorbeeld heel frustrerend dat die rotjockeys de hele tijd op mijn paardjes op de renbaan mochten snelwerken
maar gelukkig mag ik het nu vaker zelf doen