Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Mocht van mijn ouders voor de allereerste keer in drie jaar alleen op buitenrit zonder volwassene. Heb een heerlijke zonsondergang rit gemaakt, Totdat we bij twee fietspaaltjes kwamen, pony vond ze dood en dan ook doodeng en zette het daarna op een lopen 
 Gelukkig zijn we beide heelhuids teruggekeerd.   

Is echt niet leuk met dazen nu. Ik bewaar mijn buitenritten voor de koelere dagen. Als het warm is duik ik de binnenbak in, sinds daar een nieuw (geisoleerd) dak op zit, is het daar vaak beter uit te houden dan buiten.                                                         
 ook op veldje gegaloppeerd, groot mooi veld en ze galoppeerde netjes en rustig! (Vroeger altijd bokken) Nu was het continu oortjes naar voor! 

onze trainingen vorderen!                                                         

én binnenbak. All-in voor €250.                                                         
 heerlijk!

We hebben alleen geen bak maar zitten wel aan een super groot bos!                                                         Fluttershy schreef:Ik moet vanaf 100 p.m. alles zelf betalen. 250 is dan iets te duur helaas

En aangezien ik wel dressuurmatig wat wil doen, dan maar een binnenbak erbij. 

Anoniem schreef:•Meelezer vraag...•
Weet iemand hier of wr qua karakter veel verschil is tussen de Franse en Amerikaanse dravers??
En qua stokmaat?
• kruipt weer onder steen•

. Tegenwoordig loopt alles redelijk door elkaar.