Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zaterdag samen met een Shetlander op stap. Dat was wel even raar zo'n dwergje  
  maar ook dat was snel goed! 
  ongeveer halverwege kwamen we een rustpunt tegen. Daar zijn we gestopt en hebben we een kopje koffie gedronken. 

No_No schreef:Netjes zeg!! Loopt ze de hele tijd zo?
Is ze stiekem weer aangekomen

opgericht zoals eerste is echt momentopname! 
 en sinds ik werk heb ik ook gewoon minder tijd om ze te laten bewegen, maar gelukkig is het niet te veel vetjes, maar we werken er aan 

Fluttershy schreef:Stille meelezer hier, word tijd dat ik me ook ga melden hier en lekker meepraten over de dravertjes![]()
Ik ben Anne, 14 jaar, enn ik heb natuurlijk een draver!
Maak kennis met mijn gekke paardenkind:
[ [url=m/VY0XXu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8XPeq9.png]Afbeelding[/url] ]
Tiska is trouwens 22 lentes jong![]()
En heb trouwens ook een vraagje, mijn pony fokt zichzelf nogal op op buitenrit en wilt dan echt kneiterhard gaan draven. Soms laat haar gecontrolleerd even flink een stukje gaan alleen hoe in in hemelsnaam blijf je een beetje fatsoenlijk zitten als ze zo snel gaan
 helaas geen tips want die van mij heeft geen draversgangen :p                                                         Westernfreak schreef:Verlichte zit
Mooi beestje is Tiska trouwens! De Diamond Way-look.
Eluna, ik vind het er erg ontspannen uitzien, maar wel erg op de voorhand en de achterhand lijkt wel erg inactief / sloffend.

dat is nieuw! Kwam net slecht weer aan met wind regen en onweer. Misschien was dat het wel.. ze is dan in de wei ook koekoek. hoop niet dat ze het van het zadel deed!