Meerdere dravers een goeie toekomst bieden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

carola

Re: Meerdere dravers een goeie toekomst bieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 23:33

Misschien kunnen we dat over de pb afhandelen? Ik denk dat het een uurtje ofzo is vanaf ruinerwold.

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 23:46

Is goed, via pb is prima. Als je maar niet denkt dat ik op een Sulky ga zitten hoor.. Bloos Zit er liever op, dan erachter.
Vind het leuk om te helpen met de dravers op de stal waar ik help, voeren, buiten gooien, inspannen en om ze te leren voor een sulky te staan, maar erachter nee, thanx.. Haha!

Gheheh

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:08

Ik heb nog geen pb.

Ook niet uitrijden op een duokar?????? Enneh, we laten echt niet iedereen zomaar alleen op pad gaan met paard en sulky hoor, en al helemaaaaaaal niet snelwerken.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:35

Gin go la ba, Dat is toch cookie? Eerst van J10 en nu van "cookie"op dravers.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:33

Snackie schreef:

Hey! Het is Jin Go Lo Ba hoor Vork
Dat is inderdaad mijn Cookie Knipoog . Ik heet hier alleen anders... Haha! En ik ben nog steeds benieuwd.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:34

*zat hier mee te lezen en ben stiekum nieuwschierig naar een foto van die ruin die je vandaag zou krijgen Knipoog *
gewoon uit *zomaar* interesse hoor Knipoog

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:47

fransje23 schreef:
Snackie schreef:

Hey! Het is Jin Go Lo Ba hoor Vork
Dat is inderdaad mijn Cookie Knipoog . Ik heet hier alleen anders... Haha! En ik ben nog steeds benieuwd.

Excuses Excuses, Ik weet dat het Jin is, Maar dat kom omdat TS haar Ginny noemde ROFL
Haha!

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 00:18

Ik wacht nog af voor die ruin, en heb nu de stallen vol dus hij kan pas komen als Hope weg is.
Ze is in prencipe al verkocht, nog even wat dingen regelen.

Jin Go Lo Ba idd. Geweldig beest, uitgebreid verhaal komt nog via pb Fransje 23.

Op een duo durf ik wel denk ik. Heb wel dravers uitgereden, maar is alweer een tijd geleden, nu zit ik er liever op.. Haha!
Mijn zusje deed voor kort nog mee aan minidraverijen. Ze is nu te oud, maar dat was ook een geweldige tijd.
Nu wil ze echt pikeur worden, en haar licente halen Of dravers onder het zadel gaan rijden, Monte dus.

Zei durft wel.. Cool

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 00:42

Poeh, heb het hele topic doorgelezen Knipoog

Wil alleen even toevoegen dat de mensen die ik in de drafsport ken, en dat zijn er nog niet zo veel Knipoog Zeker wel eerlijk met hun paard omgaan. Wij hebben twee gekregen dravers op stal staan, gezien ze beiden niet meer geschikt waren voor de sport. De vorige eigenaar geeft die paarden weg aan een goed huis, vraagd er geen eens geld voor.
Wou dat even illustreren Knipoog

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:14

Super dat je dit doet want ik heb al meerdere malen gezien dat een draver heel erg afgebeuld werd in de draf sport en dat die daar heel mager uit kwam. De meeste dravers kunnen dan niet eens fatsoenlijk galoperen

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:21

EliseXJoelle schreef:
Super dat je dit doet want ik heb al meerdere malen gezien dat een draver heel erg afgebeuld werd in de draf sport en dat die daar heel mager uit kwam. De meeste dravers kunnen dan niet eens fatsoenlijk galoperen

Oei. Dit is wel tegen het zere (mensen-)been. Uit interesse; hoe weet je dat?

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:33

EliseXJoelle schreef:
De meeste dravers kunnen dan niet eens fatsoenlijk galoperen

Het is zeg maar ook de bedoeling dat ze dat niet doen in de drafsport. Daarom heet het nu ook de DRAFsport... De uitspraak van jou vind ik weer eens zwaar overtrokken, maar gezien je schrijfwijze, kan ik hem niet geheel serieus nemen. Boos! Er zullen heus wel gevallen bekend zijn die inderdaad niet goed behandeld zijn en die mager zijn, maar het gros van de dravers die koersen worden echt wel goed behandeld. Denk je nu werkelijk dat die paarden zo hard kunnen draven als ze geen eten krijgen??? Clown

Overigens, jesterlover, ik vind echt dat je hier heel sportief op reageert. Je krijgt toch een flinke lading kritiek over je heen, maar heb mij inmiddels weten te overtuigen dat je dit echt doet met goede bedoelingen. Succes met je missie! Top dat je er voor open staat om eens op een andere stal te gaan kijken. Als je eens een keertje mee wilt naar de stal waar mijn paard in training gestaan heeft (Noord-Holland), dan pb je me maar! Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:09

Tuurlijk Elise....

En Jesterlover: heb je nog interesse of niet? Ik heb nog steeds geen pb ontvangen namelijk, zo veel werk is dat toch niet? Wil je nog komen kijken op een andere stal of niet?

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:37

Ik vind het erg goed dat je ze opvang, het stond er misschien ietwat verkeerd maar toppie hoor (Y)

@ Aberesk: Jammer dat je het al meerdere keren gezien heb dat er dravers kwamen, is dat in noord-holland dan ook? :'(

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 22:04

Goed, nog steeeeeeds heb ik geen pb gehad terwijl je wel actief op bokt bent geweest. Ik neem dus aan dat je geen interesse hebt en ik trek daarbij dus ook mijn conclusies hoe ik over jou denk. Veel plezier met je pennydroom.

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 01:22

carola schreef:
Goed, nog steeeeeeds heb ik geen pb gehad terwijl je wel actief op bokt bent geweest. Ik neem dus aan dat je geen interesse hebt en ik trek daarbij dus ook mijn conclusies hoe ik over jou denk. Veel plezier met je pennydroom.

Als je dan toch weer zo wilt reageren nota bene in het topic zelf ipv via pb, wat jij voorstelde OK. Wat jij wilt.
Was nog wel geintereseerd om een kijkje te nemen bij jou op stal, ben al aan het regelen hoe en wat, want heb niet zoveel vrije tijd namelijk. Heb ook mij rijbewijs nog niet, dus zo makkelijk gaat het 1 2 3 niet.

Toch bedankt voor je sportieve reactie..Lachen

Als jij me nou even pb wanneer het JOU uitkomt, want het is idd wel een uur rijden. Ga niet voor mijn lol iets plannen waar ik niks aan heb. En dan ook nog eens zo'n opdringerig berichtje te krijgen op mijn topic.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 01:25

Uhh... Ik verleen JOU een gunst hoor, door je uit te nodigen. Ik hoef je toch niet te smeken of je alsjeblieft wilt komen kijken? Maar goed, ik trek m'n aanbod in. Ik heb hier geen zin in.

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 01:30

Gewoon even een vraagje hoor Carola...
Waarom reageer je gelijk zo als je niet direct antwoord krijgt via pb? Penny droom?
Dat is gelijk wel weer aardig zeg..Dus alleen als ik direct reageer is je meing over mij goed, en als ik niet direct reageer is je meing over mij weer anders..

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 01:36

Oke, dit is m'n laatste berichtje hier, ik wil hier niet verder op in gaan. Dit wordt wel heel kinderachtig namelijk. Als je verder commentaar wilt, kun je me pb'en.

Je zegt dat je al vanalles aan het regelen bent, maar het eerste wat je regelt is toch vragen wanneer je mag komen en wanneer je welkom bent? Dus je begint toch met een pb'tje om een eventuele afspraak te maken? Je gaat toch geen vervoer regelen zonder dat je weet dat je uberhaupt kan komen? En een pb'tje is 2 minuten werk, dus als je echt had willen komen had je me vast al lang even een pb'tje gestuurd (tenminste, zou zouden mensen met normale sociale vaardigheden het volgens mij aanpakken).

Nogmaals, ik reageer en kijk hier niet meer. Als je verder commentaar wilt dan graag via pb.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:20

Mocht je nog wel interesse hebben om op een stal te komen kijken ben je bij mij altijd welkom Lachen .

Carola, ik vind je een tikkeltje aggresief reageren.... Ik denk niet dat je nu echt reclame maakt voor de drafsport maar juist het vooroordeel van veel mensen bevestigd.
Dit vind ik jammer, vooral omdat ik denk dat je helemaal niet zo bent Lachen

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 12:26

carola schreef:

ik vind de opmerking veel plezier met je pennydroom wel erg kinderachtig. Volgensmij is deze meid gewoon gek op dravers en vind het leuk om deze om te scholen al rij paard. Als ze daarbij ook nog eens de dravers die niet naar een goed baasje kan gaan, kan helpen, is dat mooi toch? Er is ruimte er is geld waarom niet? ik ndnke dat het niet is om de draverssport zwart te maken. Tuurlijk zijn er ook andere paarden die naar de slacht gaan. Maar zij wil zich geven voor de dravers. Dan zijn er misschien andere mensen die juist een zwak hebben voor ijslanders die naar de slacht gaan terwijl ze nog gezond zijn, of shetlandpony's.

door zo'n houding te geven maak je het beeld van de drafsport + mensen er echt niet beter op.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 17:54

Amen Roosjelief! Afgod
Heb heel lang op m`n handen gezeten, niet gereageerd omdat ik de juiste woorden nog niet in het "netjes" had gevonden.
Vind dat sommigen hier wel erg met de botte bijl tekeer gaan.

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 18:27

Inderdaad, dit vind ik júíst kinderachtig. Kom op, jammer zeg.

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 09:58

`Thanx allemaal.

Ik hoop dat Hope snel opgehaald word. Ze is verkocht aan een vriendin/kennis van me, en ze heeft een super goeie plek. Mischien zien ze haar nog eens in de endurance.. Pling Wie weet.,.
Als Hope weg is komt die 21 jarige ruin in pension. Mag hem gebruiken, maar denk dat hij meer geschikt is om lekker af en toe een stapritje mee te maken. Of lekker het bos in op zijn tijd. Roos..? Knipoog

Heb nu ook een 3 jarige ruin aangeboden gekregen. Ben reuze benieuwd hoe het allemaal loopt. Tijd zal het leren.

Groetjes Megan

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 20:48

ik heb er zelf dit jaar nu 11 verkocht en allemaal naar een goed te huis het is een beetje uit de hand gelopen hobby maar wel erg leuk om te doen.