Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zit er liever op, dan erachter.

Snackie schreef:Gin go la ba, Dat is toch cookie? Eerst van J10 en nu van "cookie"op dravers.
. Ik heet hier alleen anders...
En ik ben nog steeds benieuwd.
*
fransje23 schreef:Snackie schreef:Gin go la ba, Dat is toch cookie? Eerst van J10 en nu van "cookie"op dravers.
Hey! Het is Jin Go Lo Ba hoor![]()
Dat is inderdaad mijn Cookie. Ik heet hier alleen anders...
En ik ben nog steeds benieuwd.

Zeker wel eerlijk met hun paard omgaan. Wij hebben twee gekregen dravers op stal staan, gezien ze beiden niet meer geschikt waren voor de sport. De vorige eigenaar geeft die paarden weg aan een goed huis, vraagd er geen eens geld voor.

EliseXJoelle schreef:Super dat je dit doet want ik heb al meerdere malen gezien dat een draver heel erg afgebeuld werd in de draf sport en dat die daar heel mager uit kwam. De meeste dravers kunnen dan niet eens fatsoenlijk galoperen
EliseXJoelle schreef:De meeste dravers kunnen dan niet eens fatsoenlijk galoperen
Er zullen heus wel gevallen bekend zijn die inderdaad niet goed behandeld zijn en die mager zijn, maar het gros van de dravers die koersen worden echt wel goed behandeld. Denk je nu werkelijk dat die paarden zo hard kunnen draven als ze geen eten krijgen???

carola schreef:Goed, nog steeeeeeds heb ik geen pb gehad terwijl je wel actief op bokt bent geweest. Ik neem dus aan dat je geen interesse hebt en ik trek daarbij dus ook mijn conclusies hoe ik over jou denk. Veel plezier met je pennydroom.

.
carola schreef:Goed, nog steeeeeeds heb ik geen pb gehad terwijl je wel actief op bokt bent geweest. Ik neem dus aan dat je geen interesse hebt en ik trek daarbij dus ook mijn conclusies hoe ik over jou denk. Veel plezier met je pennydroom.
Wie weet.,.