Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
duss veel succes met je EV en laat ze wat zien !!:) lussiejjj schreef:Laat ze maar zeuren !!
Ik zie veel ex-dravers die omgeschoold zijn.. kheb er zelf ook 1 en het gaat primaduss veel succes met je EV en laat ze wat zien !!:)
Ascot schreef:Mijne kan op M niveau dressuren en ZZ Niveau springen!
Ascot schreef:Mijne kan op M niveau dressuren en ZZ Niveau springen!
Het is 6 jarige ruin, 2 jaar in Duitsland gekoerst, twee jaar in Engeland (toen wassie nog heel duur) en nu niet goed genoeg meer en heel goedkoop op een veiling kunnen kopen.Symbeami schreef:oh haha, had ik toch even niet door dat redrumfox de TS was.
Hij is wel arabier, maar hij heeft weinig van een renpaard![]()
Veel plezier met hem!!
detour schreef:IDD, dat kun je best met die dieren, alleen is de weg er naartoe langer maar daarom niet minder boeiend en leerzaam!
... Mensen voelen zich toch een beetje verbonden
...
maar hij liep bijna altijd wel in de prijzen)...
M1 Selectie wedstrijd
L2 
de galop gaat soms een beetje snel...

Ik merk de eerste 10 minuten wel dat hij er erg veel zin in heeft, maar als hij daar doorheen is kan ik gewoon met lange teugel rond hobbelen. En een keer wegschieten doet het braafste paard van stal ook heus wel eens dus trek je niets aan wat een ander er van zegt, jij moet gelukkig zijn met je paard en je paard met jou. een ander heeft daar niets mee te maken.