Wie weet waar Bambi (Danseur Breton)is

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TaeBo

Re: Wie weet waar Bambi (Danseur Breton)is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 19:54

Waarom ik niet verbaast ben...

Tuurlijk kan het ieder paard gebeuren helemaal mee eens, maar dit paard mankeerde iets aan zn voorbeen, dat wist de trainster, mij geloofden ze niet, de dierenartsen die ik had laten komen geloofde ze niet, de hoefsmeden geloofden ze niet...

Ik was zeer verbaast toen ik hoorde dat hij weer koerste, was zeer verrast toen hij het goed deed maar ik heb altijd gezegd dat er een dag zou komen dat het fout zou gaan. Het was slechts een kwestie van tijd...

Ik vind het vreselijk dat dit is gebeurd, wat zal hij een pijn hebben gehad, dat heeft hij niet verdiend.... maar hij heeft nu iig geen pijn meer...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:27

als een paard pijn heeft kunnen en zullen ze niet hard lopen...als een paard zo slecht is als jij zegt zou hij leelam moeten zijn...
Bambi heeft gewoon pech gehad met z'n verstapping dat heeft niks te maken met vermeende problemen die hij had. Bambi is nooit een dag daarvoor kreupel geweest of wat dan ook. Je hebt hem zo kort gehad en toch kan je het niet loslaten, waarom niet?

TaeBo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 22:14

Ik heb het losgelaten maar zo nu en dan denk ik toch aan hem, dat zullen de meeste mensen wel doen als ze afscheid van een paard genomen hebben (ook al heb je het paard niet lang gehad)...hoe zal het met hem gaan, gaat het nog goed of is het toch fout gegaan??

Bij mij was hij wel kreupel maar hij heeft daarna lange tijd op rust gestaan, dat heeft hem goed gedaan...
Dat hij problemen had, is bekend. Maar joh, het heeft niet zoveel zin om het verhaal van een jaar geleden te herhalen...

Ik kreeg een paar dagen geleden te horen dat hij niet meer leeft en heb dit ter afsluiting op het topic gezet. Ik had mss mn emoties niet moeten vermelden, dat lokt natuurlijk weer reactie's uit...mijn excuses...maar het is goed zo...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:35

het is uiteraard wel goed als je het ter afsluiting erbij zet prima, maar dat je niet verbaasd bent verbaasd mij. Er zijn nou eenmaal paarden die met pech aan hun einde komen en vaak heb je daar al een voorgevoel bij maar om dat te koppelen aan een blessure(of hij hem wel of niet had terzijde) vind ik een beetje erg kort door de bocht.
Wel goed dat je het kan plaatsen.