wat is der tegen woordig mis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:47

Maar wat wou jij nou tegen het negatief zijn doen? Als iemand dat vind, prima toch?
Je bent verdorie volwassen, jij zult beter moeten weten en het gewoon moeten negeren.
Je lijkt wel een klein kind die dr zin niet krijgt zeg...

Eske_B

Ts, ben jij echt 19? Je neemt alles heel letterlijk en je reageert heel aanvallend, in AL je topics. Sorry dat ik het zeg.
Als je niet normaal kan reageren, open da geen topic :n.

GrumpyCat

Over bord voor de kop gesproken.

Ik snap het doel van het topic niet. Iedereen heeft een diverse smaak. De ene is dol op shetlanders, en de ander is dol op dravers. Als iedereen elkaar nou eens in hun waarde laat, dan is het probleem opgelost. Dus TS, als jij dravers mooi vind dan is dat hartstikke leuk, maar dat betekend niet dat iedereen jouw mening deelt. Maar waarom zou je je wat aantrekken van wat een ander vind?

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:48

Als er niets mis is met dravers, waarom blijf je dan in elk topic benadrukken dat je merrie niet op een draver lijkt?

Serieus meid, kijk eens goed naar je eigen manier van reageren. Je vliegt iedereen naar de keel die iets zegt dat je niet aanstaat. Ik heb je al eens oprecht proberen te helpen in een van je topics, maar ik kon een snauw van je krijgen. Niet de manier om vrienden te maken hier!

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:49

valerie2012 schreef:
heidy_wilco schreef:
Ieder zijn smaak toch? En wees blij dat sommige mensen vooroordelen hebben en ze niet leuk vinden. Als iedereen Dravers zo leuk vind en er een koopt, dan wordt het toch best moeilijk om nog aan een Draver te komen. Ik vind sommige paarden ook minder leuk, ik heb bijv. echt helemaal niets met Friezen, maar dat is toch echt mijn keuze, en daar kan niemand wat aan veranderen hoor.

@Celiien: snap wat je bedoelt met je eerste post ;)

IK ben ook niet weg van een fries maar wij zijn niet bewust naar draver op zoek gegaan hoor. Wij zijn bij verschillende geweest. Maar het schilt gewoon dat zijn niet gekoerst heeft anders hadden we der echt nooit gekocht.

Je doet er zelf ook aan mee, wat is er mis met een draver die ooit gekoerst heeft? Kunnen vaak ook nog prima omgeschoold worden hoor?
Zullen degene met omgeschoolde dravers zeggen, oftewel er is altijd iemand die vooroordelen of een negatieve mening heeft over jouw ras/ paard. Who cares? Mensen vinden mijn paard misschien een behaarde lompe koe :7 . Ik vind hem prachtig, daar gaat het om toch *\%/*

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:50

valerie2012 schreef:
Je hoeft voor mijn niet te herhalen wat ik zeg hoor ik ben niet dom ik weet zelf heel goed wat ik zeg.

Wil je een heel eerlijk antwoord?

Ik weet niet wat er allemaal in je hoofd omgaat, maar het kan gewoon niet fris zijn. Je l*lt je overal doorheen en zorgt dat je zelf gelijk krijgt, als je geen gelijk krijgt, zoals nu, dan begin je alleen maar domme antwoorden te geven die niet relevant zijn of je begint mensen zelfs aan te vallen, en dat doet je werkelijk dom overkomen. Als iedereen jou reactie op mijn berichtje had gelezen, hadden ze precies hetzelfde gezecht: Jij kan niet lezen. Je hebt geen idee wat je zegt, en je hebt ook geen idee dat je je compleet voor aap zet.
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 18-10-13 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:51

Tsja, sommigen vinden t gewoon niks. Gewoom een mening, niks mis mee yoch?
Ik vind ze zelf ook niks :p

Ik vind gelders dan weer helemaal geweldig, heel veel vinden deze paarden ook niks. Is toch hun mening?

heidy_wilco

Re: wat is der tegen woordig mis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:53

En nu heb ik zin in een bakje vla...

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:54

chelle_dora schreef:
Niemand zegt toch ook dat het geiten zijn TS? :')

Dat zeg ik ook niet. Maar de mijn was miss niet zo nu al 2 jarigen ze is berhoorlijk op geknapt. Wij hebben daar gewoon door heen kunnen kijken. En paarden drogen vaker nog op als ouder worden net als sommigen menens.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:56

chelle_dora schreef:
Met dravers is hetzelfde mis als kwpn'ers, haflingers, tinkers, vuilnisbakrassen, shetlanders en ijslanders;

er zijn mensen bij betrokken en iedereen heeft altijd wel wat te janken. :+

Ik ben zo blij dat ik jou en je gevatte opmerkingen gewoon via bokt kan blijven volgen he :+

Maar zoals iedereen zegt, er is niks mis met dravers, iedereen heeft z'n voorkeur. Ik hou van Haflingers en er zijn vast een hoop mensen die Haflingers niet leuk vinden. Dat heb ik met Friezen, 'standaard' sportpaarden en ja: dravers ;)

Get over it.
Niet iedereen vind elk paard geweldig..

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:57

Ik zal je een ding zeggen TS. De meeste paarden zijn rond die leeftijd gewoon foeilelijk...

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:57

Maar even serieus, hoe kom je nou vanaf dat het geiten zijn op dat paarden die opdrogen? Ik zie de link niet, serieus.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:00

Esmeej333 schreef:
Maar even serieus, hoe kom je nou vanaf dat het geiten zijn op dat paarden die opdrogen? Ik zie de link niet, serieus.

Geloof me Esmee, dat is iets dat ik me elke keer weer afvraag, en niet alleen maar bij de geitjes :')

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:05

heidy_wilco schreef:
valerie2012 schreef:
Je hoeft voor mijn niet te herhalen wat ik zeg hoor ik ben niet dom ik weet zelf heel goed wat ik zeg.

Wil je een heel eerlijk antwoord?

Ik weet niet wat er allemaal in je hoofd omgaat, maar het kan gewoon niet fris zijn. Je l*lt je overal doorheen en zorgt dat je zelf gelijk krijgt, als je geen gelijk krijgt, zoals nu, dan begin je alleen maar domme antwoorden te geven die niet relevant zijn of je begint mensen zelfs aan te vallen, en dat doet je werkelijk dom overkomen. Als iedereen jou reactie op mijn berichtje had gelezen, hadden ze precies hetzelfde gezecht: Jij kan niet lezen. Je hebt geen idee wat je zegt, en je hebt ook geen idee dat je je compleet voor aap zet.

Nou ik weet zeker wel wat ik zeg hoor. Je kan best denkt dat niet zo is maar ik weet zelf donder goed was ik zeg.

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:07

Om jouw originele vraag te beantwoorden: er is helemaal niets mis met dravers. Nooit geweest ook, in mijn mening. Maar ik krijg net als wat andere mensen in dit topic, de indruk dat je er zelf wel iets mis mee vindt. Je benadrukt namelijk nogal eens dat jouw draver helemaal niet op een draver lijkt. Hoe ziet een draver eruit dan? Ik kan je bij ons op stal 50 verschillende dravers laten zien en ze zijn allemaal anders. Dat maakt het ras nou zo leuk: ze worden niet op hun uiterlijk gefokt.

Maar om even op terug te komen op het feit dat jouw paard niet op een draver lijkt: die van mij zal er waarschijnlijk wel typisch op lijken. Hij heeft ook gekoerst, ook voor mij heeft hij nog koersen gewonnen. Hij is geweldig. Ik zou geen ander paard willen. Hij pakt de dressuur op alsof hij nooit anders heeft gedaan. Ik kan heerlijk met hem buiten rijden, omdat hij zich nergens druk over maakt. Het is mijn maatje, voor mij het perfecte paard. Dus ja, voor mij is er niets mis met dravers.

Maar ja, ieder zijn smaak, toch? Ik heb een tijdje op een tinker gereden, maar wij klikten niet. Of dat aan het ras lag, weet ik niet, maar het feit blijft dat het niets voor mij was. Maar wat ook een feit is, is dat de draver van origine gefokt is voor de drafbaan: hij moet snel kunnen draven. Dus ja, ik snap wel dat er dan bepaalde vooroordelen zijn. Maar gebruik de zoekfunctie op bokt eens, er zijn echt al talloze discussies over dit onderwerp gevoerd. En het uiteindelijke resultaat is dat het een kwestie van smaak is. Dus ik zou me er vooral niet zo druk over maken....

Bloemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:08

Ieder zijn mening. Ik zou ook niet snel kiezen voor een draver. Maar bijvoorbeeld ook niet voor een Fjord. Lekker belangrijk wat een ander er van vindt!

heidy_wilco

Ach, ik vind het gewoon best typisch dat je altijd gelijk hebt. En dat iedereen hier zo dom is om elkaar maar na te praten terwijl ze toch niet weten waar ze het over hebben...

heidy_wilco

Re: wat is der tegen woordig mis

Maar ik denk dat ik even ga temmen...

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:10

Esmeej333 schreef:

IK bedoel dat mijn paard lelijk was als 2 jarigen en dat bedoel ik nog op dat der gezegd woord dat dravers lelijk zijn maar het karakter is een hoop waard. En waarom gaat iemand een geit der bij halen dat is niet eens paard.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:10

Met dravers is niks mis...
Ze liggen voor een prikkie op de markt, ze hebben alleen veel moeilijke punten, oa galop.
Wilt niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn, ik persoonlijk zie er niks in. Maar dat jij gelukkig bent met je draver, en een ander er niet voor kies hoef je je niet zo over op te winden hoor... Daar heb je alleen jezelf mee.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:13

Peetje schreef:
Om jouw originele vraag te beantwoorden: er is helemaal niets mis met dravers. Nooit geweest ook, in mijn mening. Maar ik krijg net als wat andere mensen in dit topic, de indruk dat je er zelf wel iets mis mee vindt. Je benadrukt namelijk nogal eens dat jouw draver helemaal niet op een draver lijkt. Hoe ziet een draver eruit dan? Ik kan je bij ons op stal 50 verschillende dravers laten zien en ze zijn allemaal anders. Dat maakt het ras nou zo leuk: ze worden niet op hun uiterlijk gefokt.

Maar om even op terug te komen op het feit dat jouw paard niet op een draver lijkt: die van mij zal er waarschijnlijk wel typisch op lijken. Hij heeft ook gekoerst, ook voor mij heeft hij nog koersen gewonnen. Hij is geweldig. Ik zou geen ander paard willen. Hij pakt de dressuur op alsof hij nooit anders heeft gedaan. Ik kan heerlijk met hem buiten rijden, omdat hij zich nergens druk over maakt. Het is mijn maatje, voor mij het perfecte paard. Dus ja, voor mij is er niets mis met dravers.

Maar ja, ieder zijn smaak, toch? Ik heb een tijdje op een tinker gereden, maar wij klikten niet. Of dat aan het ras lag, weet ik niet, maar het feit blijft dat het niets voor mij was. Maar wat ook een feit is, is dat de draver van origine gefokt is voor de drafbaan: hij moet snel kunnen draven. Dus ja, ik snap wel dat er dan bepaalde vooroordelen zijn. Maar gebruik de zoekfunctie op bokt eens, er zijn echt al talloze discussies over dit onderwerp gevoerd. En het uiteindelijke resultaat is dat het een kwestie van smaak is. Dus ik zou me er vooral niet zo druk over maken....

Voor mijn is niets mis met een draver anders hadden we nooit gekocht. Maar het zijn niet mijn woorden dat niet op lijkt. Dat zeggen mensen als we tegen mensen zeggen dat ze draver is. Dan zeggen nee had ik niet gedacht en zo voort.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:13

Wauw ts knap hoor je zoveelste topic dat je mensen over je heen krijgt! Toch wel een applausje waard

Anyways, even voor de duidelijkheid

Heel leuk dat je een draver hebt! Zit jij nu allene niet Zwaar af te geven op t dravers die van de baan komen? Want dan zou je 'er nooit een gekocht hebben' ? Wat is er mis met een draver, zeg ik dan ;)

Voor de 10e keer dat ik je dir vertel. Ja je hebt een draver, ja je paard lijkt op wend draver en ja je draver heeft een dravers-draf. Is daar iets mis mee? Nee! Want zo als dravers hun rasspecifieke dingen hebben, hebben fjorden en Haflingers etc dat ook. Zoiets heet kenmerken van het ras.

Maar ga nu in godsnaam is werken aan hoe je dingen oppikt van anderen. Mens het lijkt qel alsof de hele wereld jou aanvalt, en dat kan ik van een 12jarige nog wel ergens begrijpen maar van een 19jarige? Zou eens heel snel hulp daarbij zoeken!

En voor t geval t topic straks weer gesloten wordt;
Ik heb geen(ik herhaal GEEN) zin in weer ellenlange pb's, stuk of 10 achter elkaar, waarin je alsnog je gelijk probeert te halen maar dit niet kan omdat je topic op slot is. Hij gaat namelijk met een reden op slot.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:15

michelle___ schreef:
Met dravers is niks mis...
Ze liggen voor een prikkie op de markt, ze hebben alleen veel moeilijke punten, oa galop.
Wilt niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn, ik persoonlijk zie er niks in. Maar dat jij gelukkig bent met je draver, en een ander er niet voor kies hoef je je niet zo over op te winden hoor... Daar heb je alleen jezelf mee.

Mijn heeft nooit moeiten met de galop hoor alleen als heel gespannen is maar dan lukt zo wat niets. En mijn was geen prikkie hoor. Dravers heb ook in verschillende prijs klassen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:16

Ts, er is NIETS mis met dravers. Je verdraait de woorden van iedereen. Ik begin je topics een beetje zat te worden. Iedereen begint aardig, maar door de manier waarop je reageert, krijg je iedereen over je heen. Misschien eens naar jezelf kijken? Scheelt een hoop gedoe :).

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:17

Naja als jij meer dan 1500,- heb betaald coor je toen onbeleerde draver ben je zwaar afgezet :') maar dat is weer een ander verhaal :=