Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WendyBZ schreef:over sportambities: er bestaat meer dan dressuurTammy is klasse 3 startgerechtigd in endurance en we rijden al een paar jaar TREC. Daarin zijn we afgelopen oktober 2e geworden op het NK in de klasse T3. En ze kan absoluut meer, ik wil over twee jaar naar het EK in Italie.
WendyBZ schreef:over sportambities: er bestaat meer dan dressuurTammy is klasse 3 startgerechtigd in endurance en we rijden al een paar jaar TREC. Daarin zijn we afgelopen oktober 2e geworden op het NK in de klasse T3. En ze kan absoluut meer, ik wil over twee jaar naar het EK in Italie.
switt schreef:WendyBZ schreef:over sportambities: er bestaat meer dan dressuurTammy is klasse 3 startgerechtigd in endurance en we rijden al een paar jaar TREC. Daarin zijn we afgelopen oktober 2e geworden op het NK in de klasse T3. En ze kan absoluut meer, ik wil over twee jaar naar het EK in Italie.
Ik denk dat voor endurance je veel beter een draver kunt hebben dan een kwpn! Al heb ik er niet zoveel verstand van hoor.. Maar denk dat het gros van de mensen met een paard toch willen dressuren en als dat je doel is kun je denk ik beter een ander ras kopen; de bouw van een draver werkt niet echt mee in de dressuur.
herintreder1 schreef:Ik ben op zoek naar een eigen paard. Tijdens mijn zoektocht kwam ik dravers tegen. Deed hier niets mee. Maar toch kom ik enthousiaste verhalen tegen maar opvallend lage prijzen. Wie weet hoe dat zit?
anneliesdj schreef:Marrit13 schreef:Als een Draver gaat, gaat hij? Geldt dat niet voor elk paard?
Je hebt nog niet bepaald een nuttige bijdrage geleverd in dit topic, terwijl je blijkbaar ook ervaring hebt met dravers.