chelss schreef:heeft iemand trouwens wat informatie over overdose zelf? over hoe oud en alles hij is..?
http://www2.france-galop.com/FGWeb/domaines/chevaux/cheval_perf.aspx?L=en
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelss schreef:heeft iemand trouwens wat informatie over overdose zelf? over hoe oud en alles hij is..?
RianneH schreef:Maar in dat laatste filmpje is een mannetje te zien met een vlag? Staat er altijd zo iemand om af te vlaggen bij een valse start?
play_coy schreef:nee dat was niet het paard dat bleef staan. Marchand doir werd ingehouden onder koers geloof ik. Volgens mij had de jockey door dat er een was blijven staan.
Citaat:Maar mijn hemel, wat een monster! Nog even en hij stijgt op en vliegt weg!
Mac schreef:Ik heb helemaal geen verstand van racepaarden, maar ik heb met open mond zitten kijken naar de beelden van dit paard! Wat een machtsvertoon zeg! Hij heeft ook een heel andere "techniek" dan de andere paarden; hij gebruikt zijn rug veel meer (als "veer", net als een windhond) en grijpt veel meer naar voren met zijn voorbenen. Ik ben gewoon nieuwsgierig: wordt er bij renpaarden ook speciaal op techniek gefokt of puur op resultaten van de voorouders?
griebels schreef:Ik vraag me af wanneer hij geschiedenis gaat schrijven
Heeft hij al records verbroken?
Visconti schreef:griebels schreef:Ik vraag me af wanneer hij geschiedenis gaat schrijven
Mijn verwachtingen zijn hoogheb alvast een wiki pagina voor hem aangemaakt