Nee, ik heb haar vorig jaar in laten slapen. Ze was al een paar maanden af en aan niet helemaal goed. Vage soort kreupelheid. Op de kliniek bleek dat een versleten meniscus. Kreupelheid was al verslechterd en kon alleen maar slechter worden. Omdat het een paard was wat vreselijk graag liep, veel en hard, en dat pijn deed, vond ik het niet eerlijk om haar daarmee door te laten lopen.
@WendyBZ wat erg zeg.. maar je keus heel begrijpelijk. Een zwaar gemis, sterkte
ELUNA
Geplaatst: 11-04-17 13:07
Mijn dravertje staat weer op de weide zie! Staat 24/7 buiten, maar in de winter op soort paddock, kleiner deel van de weide! Ze is weer gelukkig met haar grasjes
boedjang
Geplaatst: 12-04-17 19:42
Lekker eluna, Dahli staat ook weer, even paar weekjes wennen, 2/3 uur per dag
ELUNA
Geplaatst: 12-04-17 21:46
boedjang schreef:
[ [url=m/YBfEKJ.jpg]Afbeelding[/url] ] Lekker eluna, Dahli staat ook weer, even paar weekjes wennen, 2/3 uur per dag [ [url=m/IYJGA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier altijd meteen de weide op :p nooit problemen mee!
Tja das niet aan mij, van de 8 paarden staan er 5 met grasmaskers, hier zijn ze daar heel voorzichtig mee, niet te vroeg in de ochtend erop, vanwege t fructaan. Sowieso in de middag eraf met hooi op de paddock. Nou ja ik vind t prima hoor
Westernfreak
Geplaatst: 13-04-17 07:41
Mijn paarden lopen ook al 1,5 week een paar uur per dag in de middag op het gras. De ene heeft snel last van koliek (ook gaskoliek) en de ander is bij het eerste gras snel stijf in haar spieren.