Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
barbar schreef:, dus zal niks ernstigs zijn.
zolang ie er nog aan zit en het niet hard bloed, is er niks aan de hand
Beterschap in ieder geval. RianneH schreef:Super leuk! Heel mooi die blije oortjesVind het altijd leuk hoe veelzijdig jij met je dravers om gaat Wendy, inspirerend!
Ik hoef geen drie keer in de week in de bak te rijden, dan wordt ze boos
Dus we wisselen af met buiten rijden, in de bak, longeren (of zonder iets met één lijn of dubbele longe) en nu dus ook voor de sulky. Misschien na de winter de vierwieler er eens achter hangen, kunnen we ook naar buiten. Ik kwam er gisteren ook achter dat ze kan draven op staptempo als ik er met de lijnen achter loop
dus misschien dat we deze winter ook eens kunnen gaan werken aan de lange lijnen.
Wel beide leuke paarden, maar heel verschillend
Ze had wel op d'r eigen hoefbal getrapt dus vandaag niet aan het werk geweest, maar verder dressuren we nog rustig door en genieten we van het mooie bos aan de overkant. Laatst op de terugweg hadden we wel last van vuurwerk, maar gelukkig schrokken ze alleen en was het daarna over. Braaf paard
You Wish inmiddels ruin? Die is lang hengst geweest. WendyBZ schreef:Ah, Ugh van Luit en RoosYou Wish inmiddels ruin? Die is lang hengst geweest.

Te snel stappen is makkelijker terug te krijgen dan te snel draven
Fijn hoe bomproof die gekoerste dravers zijn, ik heb ook heerlijk gereden vandaag tussen alle het vuurwerklawaai.