Jha zeker hebben wij nog sponsoren nodig. Nog een heleboel zelfs eigenlijk zo veel mogelijk. Hoe meer sponsoren hoe meer leuke dingen we aan de deelnemers kunnen geven.
hm ja al die negatieve berichten over het verminderen van 'populairiteit' van de rensport maken het vast ook neit gemakkelijk om sponsoren te vinden, he
snap ik maargoed een gewoone ren en deze ponyrennen is toch wel een verschil.. denk ik want hier komt het gewoone volk veel meer opaf omdat ze zelf ook mee mogen doen.
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-09 13:39
Voor april is in ieder geval de poster klaar, dus dan kunnen we weer massaal posters gaan plakken. ben benieuwd wat dat nog oplevert aan inschrijvingen. Het liefst gaan we natuurlijk weer naar de 50 inschrijvingen toe.
wij komen zelf waarschijnlijk niet maar het zou natuurlijk wel super zijn als iemand dit voor ons wilde doen. ik kan namelijk erg weinig info over de shetalnder indoor vinden en waar dat dan precies is en zo. Wel een plaats maar geen hal e.d. Ook niet of je dan entree moet betalen en zo.
Ik had het graag gedaan, maar ik moet echt de hele dag heen en weer rennen want ik doe zelf met 4 dingen mee, en me bijrijdster doet ook nog 2 dingen. Dus ik heb echt geen tijd..
Kunnen jullie voor meer inschrijvingen niet iedereen die vorige keren mee deden een mailtje sturen en zeggen dat het weer is, en dat jullie het leuk zouden vinden als ze er weer zijn. Want er zijn misschien best wel een paar die niet weten dat het in mei weer is,.