Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kibbeling schreef:classic_life schreef:van john en san en mag de arabieren rijden van oscar (als die dit jaar nog kwalificeren... ) niet dat ik arabieren zo geweldig vind (sorry esperance) maar ik ga gewoon lekker rijden
een rit is een rit ookal is het een arabier, je leert overal van! maar idd een volbloed is leuker, fijner en toch een beetje echter! (ja sorry moniek)
esperance schreef:@ moniek jeps dat is paula flierman
esperance schreef:ja dat is idd belangrijk veel belangrijker dan de schofthoogte..
griebels schreef:Haha Coco is indd klein, namelijk maar 1m36...
Dus die gaat dit jaar koersen? Ben benieuwd hoe ze het gaat doen. Ik bedoel... Liekie is ook klein maar heeft het zeker niet slecht gedaan
griebels schreef:Paula, sorry dat het zo slungelig ging naar de startboxen, maar goed... alles moet je een eerste keer hebben meegemaakt
Was wel blij dat dat paard achter ons niet in mijn nek terecht kwam... Ook maar goed dat ik het niet gezien had hihi...
esperance schreef:haha tuurlijk je bent altijd welkom, was zeker gezellig, en leuk dat het opgenomen werd haha.
trouwens paula, mijn eerste keer met voorbrengen was met abdjar 3 maal raden wie er toen op zat?!..... juist ja jij...