Hier nog eentje. Ik zit er btw zo laag op omdat ik er gewoon zeker van wilde zijn dat ik er niet afvalde. Zaterdag ben ik er flink hard afgegaan door een vlag die er vrijdags nog niet hing en ik wilde nu met alle paraplu's en mensen en borden en weet ik allemaal veel het zekere voor het onzekere nemen met dat natte gore weer.
het was gelukkig niet in de hoofdring. Ik zat er vrijdags vrij hoog op dus ik had echt helemaal geen steun. Normaal geen punt maar ik kom de ring in gegallopeerd maar ik had niet in de gaten dat er vlaggen hingen die er de dag van tevoren niet hingen. Oftewel ik gallopeer de ring in en in een keer ziet Saartje zo'n groot spandoek/vlag van pavo wapperen en schiet echt gelijk de andere kant op dan de bedoeling was. Ik ging dus salto voorover er af en stond op mijn voeten meer Saar rende van angst nog een stukje door dus toen ging ik op mijn buik er achteraan. Nou ja de mensen die aan het kijken waren hebben hun spektakel gehad en gelukkig kon ik er zelf na een tijdje ook wel om lachen. De bewuste vlag althans een stukje er van: En ja daar was ik er al afgepleurd hihi.
Ik kom hier weer even binnen vallen, maar ik heb je gezien zaterdag, Yvonne! Je viel er praktisch voor m'n neus vanaf (ik zit op de foto precies achter Saar d'r kont) Vond het zo sneu voor je!! Wel een gaaf dier en ik vond dat je de clinic ook leuk deed! De vrouw die je had meegenomen met haar volbloedje voelde zich alleen niet 100% op haar gemak he?
Naomi_unique
Geplaatst: 15-09-10 13:40
kyrkelover schreef:
Voordoen hoe het niet moet:
Heb je ook een foto van hoe het wel moet? Vind ik namelijk wel vet om te vergelijken